وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری2022 نماینده ویژه معرفی می‌کند


وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری2022 نماینده ویژه معرفی می‌کند

ساری - ایرنا - معاون امور مجلس وزار میراث‌فرهنگی گفت: وزیر میراث فرهنگی نسبت به برگزاری درست و مناسب رویداد بین‌المللی ساری2022 توجه و تأکیدات ویژه‌ای دارد و بزودی نماینده ویژه‌ای برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، جواد واحدی عصر یکشنبه در بازدید از پاویون مازندران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که دریافت شد، تا کنون اقدامات مناسبی برای میزبانی ساری و مازندران از رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ در این استان انجام شد و وزارت میراث فرهنگی نیز نگاه ویژه‌ای به این رویداد مهم فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی افزود: وزیر محترم تاکید دارند که رویداد ساری۲۰۲۲ در ساری و مازندران به درستی برگزار شود و دستوراتی را نیز در این زمینه صادر کردند. حتی از وزارتخانه به دنبال این هستیم که ردیف بودجه‌ای با کمک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه به رویداد ساری ۲۰۲۲ اختصاص یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان‌های شمالی و بویژه نمایندگان مازندران در مجلس نیز پیگیر هستند تا در رویداد ساری۲۰۲۲ قوی‌تر ظاهر شویم.

این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه ویژه رسانه‌های استانی و ملی به رویداد ساری۲۰۲۲ اظهار کرد: این رویداد متعلق و محدود به یک شهر و استان نیست و یک میزبانی ملی با آورده‌های فرااستانی محسوب می‌شود. از همه رسانه‌های استانی و ملی می‌خواهیم که نسبت به معرفی این رویداد مهم فرهنگی و اقتصادی اهتمام لازم را داشته باشند.

واحدی با اشاره به پیگیری‌های در حال انجام از سوی مسئولان مازندران برای برگزاری رویداد ساری۲۰۲۲ گفت: از استان مازندران که پیگیر هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد است تشکر می‌کنم. نمایندگان مازندران و بویژه دو نماینده مرکز استان، مدیران میراث فرهنگی استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نیز تا کنون پیگیری‌های مناسبی داشتند که قطعا وزارتخانه در این مسیر همراه این مسئولان خواهد بود تا این رویداد به شکل بهتری برگزار شود.

وی تصریح کرد: مازندران از استان‌های پایلوت گردشگری کشور است و جاذبه‌هایی دارد که در دنیا بی‌نظیر است. معتقدیم که جاذبه‌های گردشگری مازندران می‌توانند مکمل جاذبه‌های میراثی و صنایع دستی ما باشند. این نمایشگاه طبیعتا می‌تواند نقش زیادی در به هم وصل کردن حلقه‌های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشد و در رویداد ساری۲۰۲۲ نیز می‌توان این فرآیند را تکمیل کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته صبح شنبه -۹ بهمن- در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد و تا ۱۲ بهمن برپاست. پاویون مازندران با ۱۱۷ متر مربع مساحت در سالن ۳۸B قرار دارد. مازندران امسال با محوریت رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ در این نمایشگاه حضور یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!