فرانکی دی یونگ:/ بارسلونا هنوز زیباترین باشگاه جهان است


فرانکی دی یونگ:/ بارسلونا هنوز زیباترین باشگاه جهان است

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد هنوز بهترین عملکرد خود را در این تیم ارائه نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یکی دو سال اخیر چه از نظر نتیجه گیری و چه از حیث ارائه بازی تماشایی دچار افت شده و فرانکی دی یونگ، ستاره جوان این تیم نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. فرانکی دی یونگ امروز در مصاحبه ای مدعی شد اگرچه بارسلونا در بهترین شرایط ممکن نیست، اما همچنان زیباترین باشگاه فوتبال در جهان محسوب می شود.

فرانکی دی یونگ گفت: "گاهی اوقات شرایط بارسلونا من را شگفت زده می کند، اما اگرچه فکر می کنم این تیم در مقطع فعلی در بهترین شرایط خود قرار ندارد، اما هنوز هم زیباترین باشگاه در جهان محسوب می شود.

فرانکی دی یونگ:/ بارسلونا هنوز زیباترین باشگاه جهان است

نیمکت نشینی مقابل بیلبائو؟ در سه سال اخیرا من به ندرت روی نیمکت نشسته ام. طبیعی است که این اتفاق چند بار در طی یک فصل رخ دهد، زیرا بارسلونا هر سال بازی های زیادی در پیش دارد. فکر می کنم می توانم بهتر بازی کنم. لحظاتی وجود داشته که در فرم خوب یا ضعیفی بوده ام، اما فکر می کنم بتوانم نمایش بهتری در لباس بارسلونا از خود ارائه دهم.

احتمال جدایی از بارسلونا در فصل تابستان؟ من فوتبال را دوست دارم، بنابراین همه اخبار را می خوانم. می دانم صحبت های زیادی وجود دارد و گاهی اوقات این احساس را دارم که برخی در واقعیت بازی های بارسلونا را تماشا نمی کنند. انگار همه روزنامه‌نگاران اخبار را از یکدیگر کپی کنند، پس شرایط اشتباه پیش می‌رود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان