بازداشت 11 نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر تهران


ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی‌های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون 11 نفر عوامل دخیل در درگیری در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع تعدادی از بساط‌‌گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به بازداشت عوامل درگیری در محوطه تئاتر شهر، در این رابطه اظهار کرد: روز جمعه مورخه هشتم بهمن ماه تعدادی از بساط‌گستران محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند و دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنها نیز به فیزیکی تبدیل شده و در همین حین این افراد از سلاح سرد برای درگیری استفاده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس 110 و کلانتری 129 جامی در محل حاضر شدند، افزود: با حضور مأموران،این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل چهار نفر از این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌ ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی‌های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون 11 نفر عوامل دخیل در درگیری در بازداشت به سر می‌برند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سه نفر از این نفرات مصدوم شده بودند، خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا