انتهای افسانه زلاتان؛ پایان راه فرا رسید؟


انتهای افسانه زلاتان؛ پایان راه فرا رسید؟

آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان به دلیل نگرانی در مورد شرایط جسمانی این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی 0-0 هفته گذشته میلان مقابل یوونتوس بود که زلاتان متحمل مصدومیت جدیدی شد و حالا این ستاره 40 ساله سخت در تلاش برای بازگشت به میادین و رسیدن به مرز آمادگی است. زلاتان امیدوار است که به موقع برای دربی حساس و تعیین کننده دلامدونینا هفته آینده مقابل اینتر آماده شود، اما مصدومیت اخیر دوباره به ابهاماتی در مورد آینده او در لباس روسونری منجر شده است.

انتهای افسانه زلاتان؛ پایان راه فرا رسید؟

امروز نشریه گاتزتا دلواسپورت در گزارشی مدعی شد قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان در پایان این فصل به پایان می رسد و تصمیم گیری در مورد آینده این بازیکن و تمدید یک ساله قرارداد او بستگی به شرایط زلاتان دارد. اگر انگیزه و شرایط فیزیکی زلاتان مانند فصل جاری باشد، میلان به طور خودکار به دنبال تمدید قرارداد او خواهد بود، زیرا کادر فنی معتقد است که زلاتان بخش مهمی از رختکن محسوب می شود. اما اگر ستاره سوئدی و 40 ساله احساس خستگی و ناامیدی از فوتبال داشته باشد، دو طرف در تابستان راه خود را از یکدیگر جدا خواهند کرد.

زلاتان در فصل جاری چند بار مصدوم شده و بخشی از بازی های میلان را از دست داده است. در واقع اگر این ستاره گلزن بتواند تا پایان فصل آمادگی خود را حفظ کرده و به موفقیت میلان کمک کند، تردیدی در مورد تمدید با او وجود نخواهد داشت. اما در صورت تکرار آسیب دیدگی، احتمال دارد دوران همکاری او با میلان به اتمام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022