هشت هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره ای پلیس البرز ارجاع شد


هشت هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره ای پلیس البرز ارجاع شد

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد: بیش از هشت هزار پرونده قضایی از ابتدای امسال تاکنون به مراکز مشاوره کلانتری های این استان ارجاع شده است.

سرهنگ یدالله رنجبر پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع پرونده های ارجاع شده بیش از پنج هزارو ۶۰۰ پرونده به مصالحه انجامیده است.
وی خاطرنشان کرد که بیشترین پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری های این استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: اکنون دوایر مشاوره ای فرماندهی انتظامی در ۲۰ کلانتری استان البرز به صورت مقیم فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

رنجبر پورخاطرنشان کرد که برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.
وی یادآور شد : مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید