از برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تا رسیدگی به محرومان در میزهای خدمت


از برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تا رسیدگی به محرومان در میزهای خدمت

حجت‌الاسلام مقیسه با تشریح برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد استان تهران، گفت: برپایی غرفه‌های فرهنگی مساجد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و راه‌اندازی میز خدمت در مساجد برای رسیدگی به محرومان ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «بهزاد مقیسه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد استان تهران خبر داد و اظهار کرد: نصب پرچم جمهوری اسلامی، آذین بندی، فضاسازی و پخش سرودهای انقلابی در روز 12بهمن و در لحظه ورود امام خمینی(ره) از جمله این برنامه ها است.

نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد در کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقات کتابخوانی، عکاسی، نقاشی، پخش شعار الله اکبر در شب 22بهمن، نورافشانی و عطرافشانی قبور شهدا، تولید و ارایه محتواهای چندرسانه ای در پایگاه تخصصی مسجد به عنوان بخش دیگری از برنامه های مرکز رسیدگی به امور مساجد در ایام دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به برنامه های مساجد محله‌محور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تدارک برنامه های آموزشی برای ائمه جماعات به منظور تبیین گام دوم انقلاب در ایام مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر آن همزمان با این ایام اقدام به برپایی غرفه های انقلاب در جوار مساجد با عنوان میز خدمت و میز پزشک نموده ایم و خدمات مشاوره ای، تحصیلی و ازدواج را به اقشار مردم در همین راستا ارایه می کنیم.

مدیر اداره تولید محتوای معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین از توزیع اقلام بهداشتی و اقلام و بسته های معیشتی میان اقشار محروم توسط مساجد محله محور مسجد پایه خبر داد.

حجت الاسلام مقیسه از راه اندازی غرفه و تدارک ویژه برنامه های متنوع در 27 مسجد مبدا و مقصد مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن های انقلاب، سخنرانی، ایجاد غرفه های کودک و نوجوان و تدارک برنامه های شاد و مفرح برای آنها از جمله برنامه هایی است که در جوار مساجد مبدا، مقصد و مسیر راهپیمایی انجام می شود.

نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد در کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین از حمایت مادی مرکز رسیدگی به امور مساجد از مساجد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج