ضربه سهمگین بیروت به موساد/ فروپاشی بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان


 ضربه سهمگین بیروت به موساد/ فروپاشی بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان

شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان بیش از 15 شبکه جاسوسی اسرائیل، که هر کدام از آنها جداگانه در مناطقی در لبنان و سوریه فعالیت می‌کردند، متلاشی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، نشریه الاخبار گزارش داد: شبکه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان بعد از هماهنگی با دادستان عمومی و فرماندهی نیروهای امنیت داخلی، از 4 هفته پیش عملیات امنیتی علیه شبکه‌های جاسوسی اسرائیل را آغاز کرد. به رغم اینکه افراد بسیاری مظنون به همکاری با رژیم اشغالگر بوده‌اند ولی افسران این شعبه تا حد امکان تلاش کردند که این عملیات را با سرعت بی‌سابقه‌ای تکمیل کنند.

این بزرگ‌ترین ضربه لبنانبه موساد و بزرگ ترین عملیات امنیتی در لبنان از سال 2009 است که طی آن شبکه‌های جاسوسی موساد یکی پس از دیگری فروپاشیدند.

جنگ نامحدود رژیم اشغالگر علیه لبنان طی چند سال گذشته به شدت گسترش یافته است. بحران‌های بزرگ پیش روی لبنان از جمله در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، هجمه رسانه‌ای گسترده علیه مقاومت، مداخلات شدید خارجی و گسترش فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد که از سوی طرف‌های خارجی تأمین مالی می‌شوند، همه و همه فشار امنیتی بر لبنان را بیشتر کرده و باعث افزایش همکاری‌های جدید بین سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و نهادهای امنیتی عربی و بین المللی شده‌اند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...