3 هدف امارات مقابل ایران؛ پلی‌‌آف‌، عبور از طلسم و انتقام


3 هدف امارات مقابل ایران؛ پلی‌‌آف‌، عبور از طلسم و انتقام

پایگاه خبری کوره در تحلیل دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در هفته هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی نوشت: امارات در تهران سه هدف مهم را مقابل تیم ملی ایران دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش پایگاه خبری کوره آمده است: تیم ملی امارات در حالی روز سه‌شنبه میهمان ایران خواهد بود که در این بازی سه هدف مهم را دنبال می‌کند. امارات تلاش می‌کند با پیروزی در این بازی جایگاه سوم جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را قطعی کند و امیدوار باشد که لبنان مقابل عراق مغلوب شود تا به پلی‌آف راه یابد.

دومین هدف اماراتی‌ها عبور از طلسم نحس بازی‌های‌شان مقابل ایران است که در مرحله انتخابی جام جهانی هرگز موفق به شکست این تیم نشده و در هفت بازی گذشته به پنج شکست و دو تساوی رسیده‌اند. امارات تنها یک بار به ایران گل زده و هشت گل دریافت کرده است.

هدف سوم شاگردان فن مارویک انتقام شکست در بازی رفت است که با نتیجه یک بر صفر در دبی شکست خوردند و حالا به دنبال جبران این نتیجه خواهند بود. اماراتی‌ها در این بازی برای رسیدن به پلی‌آف می‌جنگند در حالی که ایران صعود خودش را قطعی کرده و ممکن است به برخی از بازیکنان اصلی این تیم در مسابقه روز سه‌شنبه استراحت داده شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022