دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت‌های زنان/ نایب رئیس عزیزی خادم به هند می‌رود؟


دعوت AFC از شهره موسوی برای فینال جام ملت‌های زنان/ نایب رئیس عزیزی خادم به هند می‌رود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا از شهره موسوی به‌عنوان عضو کمیته بانوان AFC برای حضور در فینال جام ملت‌های زنان به میزبانی هند دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فینال جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا روز یکشنبه - 17 بهمن برگزار خواهد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)‌ از اعضای کمیته بانوان خود دعوت کرده است تا برای دیدار فینال به هند سفر کنند.

این دعوت از شهره موسوی نایب رئیس سوم و رئیس کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان و همچنین عضو کمیته بانوان AFC هم صورت گرفته تا برای تماشای دیدار فینال به هند سفر کند. این در حالی است که موسوی حتی با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هم که برای اولین بار به جام ملت‌ها راه یافته بود، به هند سفر نکرد. پس از عدم همراهی تیم ملی بانوان توسط موسوی در مسابقات انتخابی جام ملت‌ها در ازبکستان بحث ممنوع‌الخروجی او مطرح شد که البته نایب رئیس شهاب‌الدین عزیزی خادم این موضوع را رد کرد.

اکنون AFC از شهره موسوی دعوت رسمی کرده است تا به‌عنوان عضو کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا در فینال مهمترین تورنمنت زنان قاره حضور پیدا کند. حضوری که می‌تواند منجر به ارتباطات مؤثر برای توسعه فوتبال بانوان کشورمان شود و این دقیقاً شعاری است که فدراسیون فوتبال سر داده و شهره موسوی را به‌عنوان مسئول مستقیم توسعه فوتبال بانوان انتخاب کرده است، اما باید دید او از این فرصت برای برقراری ارتباط و توسعه فوتبال بانوان استفاده خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات