فیلم| پرت کردن دختر سه ساله به قفس خرس توسط مادر


مادر دختر 3 ساله‌ای که فرزندش را در باغ وحش ازبکستان درون قفس خرس انداخته بود بازداشت شد.

آفتاب‌‌نیوز :

کارکنان باغ وحش ازبکستان موفق شدند تا دختر ۳ ساله‌ای را که درون قفس خرس‌ها سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات دهند.

به گزارش ایران به نقل از دیلی میل، در فیلمی که توسط دوربین‌های مداربسته باغ وحش گرفته شده دیده می‌شود که مادر دختر بچه در یک لحظه فرزندش را درون قفس خرس سیاه می‌اندازد و خود خونسرد نظاره گر ماجراست. در همین زمان خرس نیز با سرعت به سمت دختر بچه می‌دود تا او را بگیرد.

به گفته شاهدان، خرس که نامش زوزو است بلافاصله به دختر بچه نزدیک شده و او را بو می‌کند. تنها چند لحظه بعد، شش نفر از کارکنان باغ وحش وارد قسمت خارجی قفس می‌شوند و یکی دختر را در آغوش گرفته و نجات می‌دهد.

گزارش‌ها در تاشکند می‌گویند که مادر، که به نظر می‌رسد می‌ماند و تماشا می‌کند، بعداً بازداشت شده و با یک پرونده جنایی به اقدام به قتل روبرو شد. او در صورت مجرم شناخته شدن با ۱۵ سال زندان روبروست.

این دختر به دلیل ضربه به سر و بریدگی ناشی از سقوط در بیمارستان تحت درمان است.

سخنگوی باغ وحش گفت: «زن جوانی دختر بچه‌ای را در محوطه یک خرس قهوه‌ای در مقابل چشم همه بازدیدکنندگان درون قفس خرس انداخت. کاملاً مشخص نبود که انگیزه او چیست. بازدیدکنندگان و کارکنان باغ وحش در تلاش بودند تا او را متوقف کنند -، اما موفق نشدند.»

او افزود: "ما حتی از این می‌ترسیدیم که اگر خرس به کودک به عنوان طعمه خود واکنش نشان دهد، این وضعیت چگونه تمام می‌شود. "

"زوزو، یک خرس قهوه‌ای نر قفقازی است که خوشبختانه به دختر بچه آسیبی نرسانده است. در پی این حادثه در باغ وحش تاشکند، دختر جوان دچار ضربه مغزی، بریدگی سر و کبودی شده است.

در زمان حادثه زوزو بلند شد و به سمت دختر رفت، او را بو کرد و برگشت و به او آسیبی نرساند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مادر - که نامش فاش نشده است - بازداشت شده و در صورت محکومیت با حداقل ۱۵ سال زندان مواجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟