بارسلونا در تقلای فروش دمبله / ستاره فرانسوی ماندنی شد؟


بارسلونا در تقلای فروش دمبله / ستاره فرانسوی ماندنی شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز آخر پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در زمستان بیش از هر کسی، دمبله به تیتر رسانه‌ها بدل شده و بارسایی‌ها امیدوارند در این ساعات باقی مانده ، دمبله راهی پاریس شود...

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز آخر پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در زمستان بیش از هر کسی، دمبله به تیتر رسانه‌ها بدل شده و بارسایی‌ها امیدوارند در این ساعات باقی مانده ، دمبله راهی پاریس شود تا به عبارتی از دست این بازیکن خلاص شوند.

دمبله بلافاصله پس از جدایی نیمار راهی بارسلونا شد و بیش از 200 میلیون یورو تاکنون روی دست باشگاه خرج گذاشته است اما به هیچ وجه نتوانسته عملکرد خوبی در جمع آبی‌اناری‌ها به نمایش گذارد.

بارسلونا در تقلای فروش دمبله / ستاره فرانسوی ماندنی شد؟

با اینکه از شب گذشته خبر انتقال دمبله به پاریس در مطبوعات دست به دست می‌شود ولی برخی معتقدند که در زمان باقی مانده بعید است که انتقالی ما بین بارسا و پاریس صورت گیرد.

رومانو نوشت که هیچ توافقی ما بین پاریس و بارسلونا انجام نگرفته و مائورو ایکاردی نیز نمی‌خواهد جایش را با دمبله عوض کند. خوان برنات نیز پیشنهاد تعویض با دمبله را نپذیرفت تا اوضاع برای بارسلونا سخت و سخت‌تر شود.

لا پاریسن نیز عنوان کرد که به هیچ وجه دمبله در این زمستان یعنی در این ساعات باقی مانده راهی پاریس نمی‌شود و همه چیز به تابستان موکول خواهد شد.

بارسلونا به دنبال راهی برای فروختن دمبله در ساعات پایانی است و می‌خواهد یک تیم در اروپا را راضی کند تا برای خرید او پا پیش گذارد. هنوز خبری در خصوص تیمی دیگر نیست و منچستریونایتد یا دیگر تیم‌ها علاقه‌ای به جذب ستاره پر افت و خیز آبی‌اناری‌ها ندارند.

رسانه‌ها مدعی هستند که بارسلونا شدیدا به دنبال اوبامیانگ است ولی خرید او منوط به فروش دمبله خواهد بود. باید دید بارسلونا آیا می‌تواند بدون فروش دمبله ، ستاره گابنی آرسنال را به خدمت گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!