امکان خرید اینترتی مرغ و محصولات سوپر مارکتی به قیمت مصوب برای شهروندان ارومیه هم فراهم شد


امکان خرید اینترتی مرغ و محصولات سوپر مارکتی به قیمت مصوب برای شهروندان ارومیه هم فراهم شد

سامانه بازرگام امکان خرید اینترتی مرغ و محصولات سوپر مارکتی به صورت آنلاین برای شهر ارومیه نیز فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از فعال شدن سامانه بازرگام برای خرید محصولات سوپرمارکتی و خرید اینترنتی مرغ به قیمت مصوب در ارومیه خبرداد.

به گفته وی ارومیه‌ای‌ها برای خرید در این سامانه به آدرس (https://urmia.bazargam.com/Home) مراجعه کنند.

بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه کشاورزی در آذربایجان‌غربی همزمان با گرامیداشت دهه فجر

اکبر کرامتی در جمع خبرنگاران گفت:: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۰ طرح عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۴۵ میلیارد ریال با ایجاد و تثبیت اشتغال برای ۶۰۱ نفر به صورت مستقیم، در سراسر استان افتتاح می شود.

وی افزود : این پروژه ها، تعداد ۹۲ طرح در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی با اعتبار بالغ بر ۱۰۹ میلیارد ریال و اشتغال ۵۴۵ نفر به صورت مستقیم و ۸ طرح در زیر بخش معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی با اعتبار بالغ بر یکهزار و ۱۳۶ میلیارد ریال و اشتغال ۵۶ نفر به صورت مستقیم را شامل می شود.
رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان با اشاره به جزئیات طرح‌های افتتاحی اظهار کرد: ۹۲ طرح سیستم های نوین آبیاری به منظور مدیریت بهینه در مصرف آب کشاورزی در سطح ۵۸۸ هکتار در این ایام آماده بهره برداری شده است .
وی اضافه کرد: ۸ طرح در زیر بخش معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان نیز شامل ۴ طرح انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی در سردخانه با مجموع ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن و سرمایه گذاری افزون بر ۹۵۸ میلیارد ریال و ۴ طرح بسته بندی تخم مرغ و تخم بلدرچین و بسته بندی میوه تازه نیز با ظرفیت بیش از ۱۶ هزار تن و سرمایه گذاری ۱۷۸ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح می شود.
کرامتی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از طرح های زیر بخش آب و خاک برای ۵۴۵ نفر و طرح های زیر بخش معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان نیز برای ۵۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اهداف اصلی مجموعه را مشارکت جدی در احیای دریاچه ارومیه، افزایش درآمد بهره‌ برداران ، رونق تولید ، پشتیبانی و رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش و تامین امنیت غذایی مردم و به طور کلی توسعه کشاورزی پایدار عنوان کرد و افزود: این ایام عزیز و فرخنده را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

48

کد خبر 1598289

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان