نکاتی برای انتخاب 8 رنگ مناسب پالتو در فصل زمستان


همه افراد به دنبال شیک پوش بودن هستند تا خاص‌تر به نظر برسند. زیبایی در همه فصول سال اهمیت دارد و در زمستان هم در کنار اینکه لباس‌ها باید گرم باشند؛ باید رنگ‌های مناسبی هم داشته باشند. درواقع انتخاب رنگ به فصل نیز مربوط می‌شود. بهتر است برای روزهای سرد زمستانی از رنگ‌های گرم استفاده شود و در روزهای گرم تابستانی به سراغ رنگ‌های سرد بروید. در...

نکاتی برای انتخاب 8 رنگ مناسب پالتو در فصل زمستان

همه افراد به دنبال شیک پوش بودن هستند تا خاص‌تر به نظر برسند. زیبایی در همه فصول سال اهمیت دارد و در زمستان هم در کنار اینکه لباس‌ها باید گرم باشند؛ باید رنگ‌های مناسبی هم داشته باشند. درواقع انتخاب رنگ به فصل نیز مربوط می‌شود. بهتر است برای روزهای سرد زمستانی از رنگ‌های گرم استفاده شود و در روزهای گرم تابستانی به سراغ رنگ‌های سرد بروید.

در انتخاب رنگ‌ها باید به رنگ پوست و موی خود هم توجه داشته باشید. با توجه به اینکه پالتوی زمستانی یکی از پوشش‌های اصلی افراد است، برای آنکه حس گرمای بیشتری به شما وارد شود، بهتر است از پالتوهایی با رنگ تیره و گرم استفاده کنید.

رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره، خاکستری و آبی خاکستری از رنگ‌هایی هستند که در روزهای سرد سال گزینه‌های خوبی هستند. در ادامه به بررسی رنگ‌های مناسب برای پالتوهای زمستانی می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

1- سبز زیتونی

رنگ سبز زیتونی با هر پوششی به راحتی ست می‌شود و برای فصل سرد هم بسیار گزینه مناسبی است. رنگ سبز زیتونی به راحتی با رنگ‌های زرد، قهوه‌ای و ارغوانی و مشکی ست می‌شود. بسیاری از طراحان لباس از این رنگ در مجموعه‌های پاییزی خود مانند انواع پالتو استفاده می‌کنند. از دید صاحب نظران حوزه مد این رنگ یکی از بهترین و زیباترین رنگ‌های پاییزی و زمستانی است.

2- خاکستری آبی

این رنگ همانند تصویر یک آسمان ابری و بارانی است. این رنگ مخاطبان خاص خود را دارد و جزو رنگ‌هایی است که در فصل پاییز و زمستان از آن استقبال زیادی می‌شود و در روزهای گرم سال طرفدار چندانی ندارد. شما می‌توانید از رنگ خاکستری برای شومیز مجلسی زیر پالتو و از رنگ آبی برای پالتوی روی آن استفاده کنید. شما می‌توانید انواع مدل های جدید شومیز را در جنس حریر، لمه و نخی خریداری کنید. رنگ‌های مشکی و سفید شومیز را هم می‌توانید با پالتو خاکستری ست کنید.

3- کبود

رنگ کبود از رنگ مارسالا کمی تیره‌تر است و شما می‌توانید برای پالتوهای زمستانی به همراه شال از آنها استفاده کنید. از این رنگ می‌توانید در دیگر لباس‌ها به همراه پالتو در زمستان مانند بلوز بافت، مانتو و غیره استفاده کنید.

4- بنفش یا ارغوانی

رنگ ارغوانی هم گزینه خوبی برای پالتو است. معمولا رنگ بنفش پالتو را در لباس‌های ساده باید استفاده کرد زیرا در لباس‌های طرح دار به جذابیت لباس‌های ساده نخواهد بود. شال‌ها و روسری‌های ساده بنفش هم به همراه پالتو جذاب خواهد بود. با توجه به اینکه رنگ بنفش رنگ خاصی است بهتر است از این رنگ برای کفش یا بوت استفاده نکنید.

5- قرمز

نکاتی برای انتخاب 8 رنگ مناسب پالتو در فصل زمستان

از رنگ قرمز به همان اندازه که در تابستان استفاده می‌شود؛ در زمستان هم استفاده می‌شود. این رنگ برای افراد دارای پوست روشن گزینه خوبی است. افرادی هم که پوست تیره‌ای دارند بهتر است از قرمز تیره یا همان جگری استفاده کنند. چرم یکی از گزینه‌هایی است که رنگ قرمز و زرشکی آن بسیار در روزهای زمستانی جذاب خواهد بود.

مارال چرم یکی از برندهای محبوب محصولات چرم است که در کنار پالتوی زمستانی قرمز می‌توانید از بوت‌ها و نیم بوت‌ چرم مارال هم استفاده کرده و آنها را با هم ست کنید. برای خرید پالتوهای مارال چرم در کنار مراجعه به نمایندگی محصولات این برند می‌توانید از خرید اینترنتی محصولات مارال چرم هم استفاده کنید.

6- نارنجی

رنگ نارنجی با توجه به اینکه به پاییز و برگ ریزان پاییزی نزدیک است برای استایل زمستانی گزینه‌ای عالی است. اگر پالتو شما به رنگ نارنجی باشد می‌توانید از اکسسوری یا لوازمی مانند کلاه یا شال گردن خاکستری و مشکی استفاده کنید. اگر پالتو شما به رنگ دیگری است می‌توانید از اکسسوری‌هایی با رنگ نارنجی استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ نارنجی را با سبز، بورگاندی، خاکستری و مشکی ست کنید.

7- شتری

نکاتی برای انتخاب 8 رنگ مناسب پالتو در فصل زمستان

رنگ شتری هم اخیرا تبدیل به رنگ ترند به خصوص در میان خانم‌ها شده است. این رنگ به دلیل خنثی بودن و سادگی که دارد؛ به راحتی با دیگر طرح‌ها و رنگ‌های دیگر لباس‌های شما ست می‌شود. این رنگ از رنگ‌های پرطرفدار لباس در تمام سال است. از این رنگ می‌توانید در شال و روسری تا بوت و کفش استفاده کنید.

8- آبنباتی و پاستیلی

رنگ‌های آبنباتی و پاستیلی هم برای پالتوی زمستانی دخترانه انتخاب خوبی است. انتخاب رنگ آبنباتی و پاستیلی به خوبی حس و حال زمستانی را به شما منتقل می‌کند. این رنگ‌ها به خوبی هم با طوسی، خاکستری، سفید و مشکی ست می‌شود.

نویسنده: وحیده امینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی