رسمی؛ انتقال قرضی دونی فن دبیک به اورتون


رسمی؛ انتقال قرضی دونی فن دبیک به اورتون

دونی فن دبیک، هافبک منچستریونایتد، با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به اورتون ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، فن دبیک در تابستان سال 2020 با قراردادی به ارزش 39 میلیون پوند از آژاکس جدا شده و به منچستریونایتد ملحق شد.

با این حال این بازیکن هلندی نتوانست با شرایط یونایتد سازگار شود و به نیمکت نشین محض در این تیم تبدیل شد تا به شدت به دنبال جدایی از جمع آنها باشد.

گفته می‌شد این بازیکن در تابستان گذشته نیز درخواست جدایی از این تیم را داشته اما مدیران یونایتد تصمیم گرفتند که او را در تیم‌شان حفظ کنند.

با این حال فن دبیک پس از جدایی اوله گونار سولسشر و تحت هدایت رالف رانگنیک نیز فرصت زیادی برای حضور در ترکیب شیاطین سرخ پیدا نکرد تا تصمیم بگیرد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و به صورت قرضی از این تیم جدا شود.

رسمی؛ انتقال قرضی دونی فن دبیک به اورتون

گفته می‌شود دستمزد این بازیکن به صورت کامل از سوی باشگاه اورتون پرداخت خواهد شد و بند برای دائمی کردن این انتقال در این قرارداد وجود ندارد.

پیش از این کریستال پالاس و والنسیا نیز مذاکراتی را برای جذب این بازیکن انجام داده بودند اما او تصمیم گرفته که تا پایان فصل با فرانک لمپارد در گودیسون پارک کار کند.

فن دبیک این فصل حتی در یک بازی نیز در ترکیب اصلی یونایتد در لیگ برتر به میدان نرفت و تنها 380 دقیقه برای این تیم بازی کرد. او در طول 50 دیداری که با پیراهن یونایتد انجام داده دو گل زده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!