خیر فردیسی 700 میلیون تومان هزینه سنگ مسجد کوفه را پرداخت کرد


خیر فردیسی 700 میلیون تومان هزینه سنگ مسجد کوفه را پرداخت کرد

کرج - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس استان البرز گفت: یکی از خیران این شهرستان 700 میلیون تومان هزینه سنگ فرش مسجد کوفه در عراق را تامین کرد.

علی شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خیر ۱۱ دستگاه تریلر سنگ برای بازسازی مسجد کوفه خریداری و در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار داد.

وی اظهار داشت: مردم نیکوکار شهرستان فردیس با وجود شرایط کرونا طی ۱۰ ماه گذشته برای کمک ساخت صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ۳۰۰ میلیون تومان اهدا کرده اند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس گفت: همچنین از بهمن ماه سال گذشته تاکنون تعدادی از نیکوکاران فردیس ۹۵ متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم (س) را در کربلای معلی

تامین اعتبار کردند که به ازای هر متر مربع چهارمیلیون تومان پرداخت شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس گفت: فاز نخست صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) رو به اتمام است و این پروژه بزرگ توسط مردم ایران در سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

شهبازی بیان داشت: بازسازی و ساخت صحن در عتبات عالیات از ابتکار و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با این اقدام راهی را هموار کرد که خیّرین با گام نهادن در آن راه، آخرت خود را بیمه می کنند.

وی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات کاملا مردمی و بدون اعتبارات دولتی توانسته یاریگر محرومان وقشرهای آسیب پذیر، مردم آسیب دیده از زلزله وسیل ، کمک به مهار و کنترل کرونا و توزیع کمک های مومنانه در حد توان باشد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است