پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 13 بهمن 1400 نشان می‌دهد آسمان تهران بارانی خواهد بود. حداکثر دما 10 درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

فرارو- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آسمان تهران آفتابی و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

به گزارش فرارو، طبق پیش بینی‌های هواشناسی امروز آسمان تهران ابری و همراه با رگبار و حداکثر و حداقل دما هم ۸ و ۱ درجه سانتیگراد است.

امروز آسمان تهران ابری و در برخی ساعات توام با بارش پراکنده است و دما در طول شب از یک درجه به مرور و در طول روز به هشت درجه می‌رسد.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن ماه) آفتابی حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۴ بهمن ماه) ابری حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۱۵ بهمن ماه) ابری و با حداقل دمای ۶ درجه و با حداکثر دمای ۱۴ درجه پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۱۲ بهمن ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۳ بهمن ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه شنبه (۱۳ بهمن ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 13 بهمن 1400

سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، فارس، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، شمال بوشهر، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی شمال کرمان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان موجب بارش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان