زنگ انقلاب در البرز به صدا در آمد


زنگ انقلاب در البرز به صدا در آمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: از امروز شاهد اجرای برنامه‌های مختلف در 1200 مرکز آموزشی و فرهنگی البرز هستیم تا از طریق این برنامه‌ها بتوانیم بخشی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

علی حجرگشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دقایقی پیش زنگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در دبیرستان شهید صدر کرج به صدا درآمد.

وی ادامه داد: این زنگ به نمایندگی از ۵۱۱ هزار دانش آموز استان البرز و با حضور مسئولان استانی در این دبیرستان به صدا درآمده است.

وی افزود: از امروز شاهد اجرای برنامه‌های مختلف در ۱۲۰۰ مرکز آموزشی و فرهنگی البرز هستیم تا از طریق این برنامه‌ها بتوانیم بخشی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در طول این دهه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های مختلفی در مدارس استان برگزار می‌شود که در نهایت با راهپیمایی پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد.

حجرگشت گفت: در کنار پیشرفت‌های‌علمی، انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس و نحوه مبارزه در سنگرهای مختلف هم باید برای دانش‌آموزان تبیین شود تا پایه نظام جمهوری اسلامی محکم‌تر از قبل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...