هدف ما رسیدن به قله افتخار طرح‌های لبیک امام خامنه‌ای است


هدف ما رسیدن به قله افتخار طرح‌های لبیک امام خامنه‌ای است

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق کشور گفت: مسیر حرکتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جهت رسیدن به قله افتخار طرح‌های لبیک امام خامنه‌ای است.

امیر سرتیپ دوم غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق کشور در حاشیه مراسم برگزیدگان جشنواره تمرکزی طرح های لبیک امام خامنه ای (مد ظله العالی) سطح ۲ در سطح یگان های منطقه ای به صورت همزمان در کرمان و سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: فروع دین ما، در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی طرح های ۲۹ گانه لبیک است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق کشور عنوان کرد: طرح های لبیک با محوریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تفسیر و برنامه ریزی های دقیق جهت رسیدن به قله آمادگی رزمی که بازدارندگی همه جانبه است در قالب ۲۹ طرح، طراحی، تنظیم و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه فروع دین ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح های لبیک است افزود: مسیر حرکتی نیروی زمینی جهت رسیدن به قله افتخار طرح های لبیک است که تمامی منطبق بر فرامین مقام معظم رهبری است.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه طرح های لبیک، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را به مرحله اوج بازدارندگی و ارتقا آمادگی رزمی می رساند خاطر نشان کرد؛ این طراح ها در همه حوزه ها از جمله نیروی انسانی، تحرک، آمادگی رزمی معیشت کارکنان و خانواده های آنان و هر آنچه که مرتبط با ارتقای آمادگی رزمی است ورود نموده است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق با تاکید بر اینکه آنچه که در این طرح ها بسیار مهم است، توجه ویژه به نیروی انسانی است اظهار کرد: از ۲۹ طرحی که در حوزه طرح های لبیک داریم، ۱۳ طرح مرتبط با نیروی انسانی است چرا که اعتقاد داریم از مولفه های تاثیرگذار در توان رزم، نیروی انسانی است که به این مولفه ها حرکت، قدرت و ایجاد تحرک می دهد و باعث به وجود آمدن یک نیروی انسانی با روحیه، ولایت محور و انقلابی می شود.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه امروز جشنواره سطح ۲، با محوریت بازرسی قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور در سطح یگان های منطقه ای به صورت همزمان در کرمان و سیستان و بلوچستان در حال اجراست، عنوان کرد: کارکنانی که از این سطح ارتقا پیدا می کنند به سطح یک که در تهران برگزار می شود معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ها و طرح ها این است که سرباز دست به ماشه باشد و خروجی تمامی این طرح ها ارتقای آمادگی رزمی است و بایستی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حدی از سطح آمادگی رزمی برسد که کسی قدرت تعرض به مرزهای کشور را نداشته باشد و این دقیقا تفسیر فرمایش مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده های جانباز و شهدا نزاجا و برگزیدگان جشنواره تمرکزی طرح های لبیک امام خامنه ای (مد ظله العالی) سطح ۲ در سطح یگان های منطقه ای کرمان و سیستان و بلوچستان با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری