گلکسی S22 در چه کشورهایی با پردازنده اگزینوس و در کدام کشورها با اسنپدراگون عرضه می‌شود؟


گلکسی S22 در چه کشورهایی با پردازنده اگزینوس و در کدام کشورها با اسنپدراگون عرضه می‌شود؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سری گلکسی S22 به زودی روانه بازارها می‌شود و امروز مشخص شده که در کدام کشورها از تراشه اگزینوس و در کدام یک از اسنپدراگون استفاده می‌شود. جزئیات سری گلکسی S22 از مدت‌ها قبل و با انتشار گزارشات مختلف فاش شده است. همین هفته پیش بود که یکی از افشاگران به طور جامع و مانع،... نوشته گلکسی S22 در چه کشورهایی با...

سری گلکسی S22 به زودی روانه بازارها می‌شود و امروز مشخص شده که در کدام کشورها از تراشه اگزینوس و در کدام یک از اسنپدراگون استفاده می‌شود.

جزئیات سری گلکسی S22 از مدت‌ها قبل و با انتشار گزارشات مختلف فاش شده است. همین هفته پیش بود که یکی از افشاگران به طور جامع و مانع، تمامی ویژگی‌های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا را فاش کرد.

نسخه اگزینوسی یا اسنپدراگونی گلکسی S22 در کدام کشورها خواهد بود؟

پس از بررسی دقیق‌تر می‌توانیم از روی تصاویری که به تازگی افشا شده، بفهمیم که کدام کشورها نسخه سامسونگ اگزینوس 2200 این گوشی هوشمند را دریافت می‌کنند و کدام کشورها نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ نسخه‌ Exynos 2200 گلکسی S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra را در اروپا، CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع)، آسیای جنوب غربی، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد کرد. همچنین نسخه Snapdragon 8 Gen 1 از گوشی‌های هوشمند در چین، ژاپن، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، کره جنوبی و آسیای جنوب شرقی عرضه خواهند شد.

گلکسی S22 در چه کشورهایی با پردازنده اگزینوس و در کدام کشورها با اسنپدراگون عرضه می‌شود؟گلکسی S22 در چه کشورهایی با پردازنده اگزینوس و در کدام کشورها با اسنپدراگون عرضه می‌شود؟

اگر این اطلاعات صحیح باشد، سامسونگ قصد دارد نسخه اسنپدراگونی این سری از گوشی‌ها را در بازارهای بیشتری نسبت به قبل عرضه کند. در حالت کلی نسخه‌های اسنپدراگون گوشی‌های گلکسی به چین و آمریکای شمالی محدود می‌شدند. با این حال، اکنون به ژاپن، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی نیز گسترش یافته‌اند.

شایعه شده است که اسنپدراگون 8 نسل 1 از نظر پردازش گرافیکی قدرتمندتر از اگزینوس 2200 است. با این حال، تنها زمان نشان می‌دهد که کدام تراشه پردازشی در دراز مدت بهتر عمل می‌کند. اگر قبلا نمی‌دانستید بد نیست بدانید که Exynos 2200 اولین چیپست سامسونگ با هسته‌های CPU ARM v9 و پردازنده گرافیکی Xclipser 920 مبتنی بر RDNA 2 AMD است.

منبع :sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق