فرزام: همیشه مشکل پارو داریم/کمیته برای اردوی خارجی قول مساعد داد


فرزام: همیشه مشکل پارو داریم/کمیته برای اردوی خارجی قول مساعد داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین فرزام در خصوص تعداد ورزشکاران و مواد اعزامی روئینگ به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار خوبی در بحث مدال‌آوری در بازی‌های...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین فرزام در خصوص تعداد ورزشکاران و مواد اعزامی روئینگ به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار خوبی در بحث مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی داریم، کمیته ملی المپیک به ما لطف داشت و تمام تعداد نفرات و رویدادهایی را که می‌خواهیم در آن شرکت کنیم قبول کردند اما چون ما گفتیم می‌خواهیم تیم کیفی اعزام کنیم قرار شد تعداد نفرات و مواد را در اردوهای بعدی که در مسافت ۲ هزار متر انجام می‌دهیم، نهایی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکل پیست 2 کیلومتر آیا در نظر دارید خصوص برگزاری اردوی خارجی، گفت:ما قطعا باید از ظرفیت‌های داخلی و پشت سدها استفاده کنیم و حداقل 4 تا 5 ماه نیاز داریم در این مسافت تمرین کنیم بنابراین با توجه به بحث بودجه نمی‌توان همه آن را در اردوی برون مرزی انجام داد اما قول مساعدی از مسئولان کمیته ملی المپیک گرفتیم که بتوانیم حداقل یک یا 2 اردوی مرزی در کشورهای نزدیک مثل ترکیه داشته باشیم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر قایقرانان از قایق‌های خریداری شده استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مسابقه لیگ از قایق‌های دو نفره به صورت موقت استفاده کردیم و کار افتتاح شد اما در روزهای اخیر جلسه‌ای را با سهرابیان خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم برای قایقرانان اردونشین هم از این قایق‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص بحث پارو گفت: ما همیشه مشکل پارو داریم؛ خارج از اینکه پاروها مصرفی هستند، فرسوده و شکسته می‌شوند. قول مساعد دادند که در اولین اعزام بخشی از این تجهیزات را خریداری کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...