پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !


پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !

ثروت کیم کارداشیان چهره سرشناس 41 ساله با رقم 600 میلیون دلار به رقم 1/8 میلیارد دلار رسیده است .

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط نشریه فوربس ثروت کیم کارداشیان چهره سرشناس ۴۱ ساله با حدود ۶۰۰ میلیون دلار رشد به رقم ۱/۸ میلیارد دلار رسیده است! کیم کارداشیان نخستین بار ۹ ماه پیش از سوی نشریه فوربس با ۱ میلیارد دلار ثروت به عنوان یک زن میلیاردر معرفی شده بود. کیم کارداشیان عمده ثروتش را از برند های آرایشی و پوشاکش (KKW Beauty و Skims) بدست آورده است

پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !

کیمبرلی نوئل کارداشیان وست (انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰) مشهور به کیم کارداشیان؛ مدل، شخصیت تلویزیونی واقع‌نما ،بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است. کارداشیان برای اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت اما بعد از اینکه در سال ۲۰۰۷ فیلم رابطه جنسی او با دوست پسرش ری جی منتشر شد، بسیار گسترده‌تر مورد توجه قرار گرفت. بعد از این اتفاق و در همان سال، او و خانواده‌اش شروع به حضور در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان (۲۰۰۷–۲۰۲۱) کردند. شهرت این خانواده پس از انجام این مجموعه رفته رفته بیشتر شد.

پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !

کارداشیان در طول سال‌ها حضورش در رسانه‌های اجتماعی را توسعه داده و صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد.او انواع محصولات مرتبط با نام خود را منتشر کرده‌است، از جمله یک بازی موبایل، یک کتاب عکس و انواع پوشاک و لوازم آرایشی. رابطه وی با رپر مشهور کانیه وست نیز پوشش رسانه‌ای بسیار قابل توجهی داشته‌است. این زوج در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و چهار فرزند با هم دارند. کارداشیان تاکنون به عنوان بازیگر فرعی چندین فیلم سینمایی هم ظاهر شده‌است. او همچنین در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت در یک مؤسسه حقوقی در کالیفرنیا است و قصد دارد پروانه وکالت خود را دریافت کند.

پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !

مجله تایم، در سال ۲۰۱۵ کارداشیان را در لیست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار داد. منتقدان و تحسین‌کنندگان وی، او را نمونه‌ای از به‌اصطلاح «مشهور بودن به‌دلیل مشهور بودن» می‌دانند. این اصطلاح انتقادی به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ دلیل مشخصی مشهور است (در مقابل شهرت بر اساس موفقیت خاص، مهارت یا استعداد).

پولدارترین زن دنیا باز هم پولدارتر شد !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر