همه چیز درباره نقل و انتقالات زمستانی تراکتور


همه چیز درباره نقل و انتقالات زمستانی تراکتور

تبریز - ایرنا - پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور با پرداخت طلب فورچونه، حمزاوی و اروین و ارسال تاییدیه آن به باشگاه و فدراسیون در آستانه بازشدن است و این تیم می تواند بازیکنان جدید مد نظر را جذب کند.

به گزارش ایرنا، چند روز قبل بود که استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گویی اعلام کرد که بدهی ۶۰ میلیارد تومانی تراکتور به بازیکنان خارجی شاکی از این تیم که منجر به بسته شدن پنجره زمستانی آن شده بود، پرداخت شده و نامه ها و تاییدیه های آن نیز ارسال شده است.

اکنون پس از گذشت حدود یک هفته، مدیر عامل باشگاه اعلام کرد که تاییدیه پرداخت بدهی های فورچونه، حمزاوی و اروین به باشگاه و فدراسیون رسیده و پنجره تیم باز شده است.

طلب بازیکنان خارجی تراکتور پرداخت شد

استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت و گویی اعلام کرد: با پرداخت طلب بازیکنان خارجی، پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور که از سوی فیفا بسته شده بود، باز و نامه های تایید پرداخت نیز ارسال شده است.

عابدین خرّم افزود: برای این امر تقریبا ۶۰ میلیارد تومان تامین و هزینه شد.

وی گفت: بازیکنان فعلی باید حفظ و نفرات جدیدی برای تقویت تیم جذب شوند که این امر از سوی مالک فعلی (زنوزی) در حال انجام است.

وی در مورد واگذاری تیم به مس افزود: نوع واگذاری تراکتور به مس باید به گونه‌ای باشد که همانند تیم‌های صنعتی دیگر از نظر فیفا و ای‌ اف‌ سی ایرادی نداشته باشد.

تاییدیه پرداخت ها به باشگاه رسیده است

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز از پرداخت مطالبات «کوین فورچونه» و «عکاشه حمزاوی» و ارسال تائیدیه آن به باشگاه خبر داد.

میر معصوم سهرابی در گفت‌ و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار کرد: مطالبات فورچونه و حمزاوی پرداخت شد و خوشبختانه تائیدیه آن از طریق فیفا به باشگاه ارسال شده است.

وی افزود: پیش از این تائیدیه پرداخت مطالبات اروین نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود.

بدین ترتیب و با استناد به سخنان استاندار و مدیر عامل باشگاه، تراکتور مشکلی برای جذب بازیکن در نیم فصل ندارد و می تواند با به خدمت گرفتن بازیکنان خوب، متفاوت تر از نیم فصل اول وارد میدان شود.

عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی

پس از اتمام رقابت های نیم فصل و آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، مسئولان تراکتور بر حفظ بازیکنان کارا و جذب و تقویت تیم تاکید کردند و دراین راستا برای جلوگیری از فسخ یک طرفه قرارداد، مبلغ پیش بینی شده در قرارداد ایمانی، بابایی و نریمان جهان را پرداخت کردند و مانع از جدایی این بازیکنان شدند.

آنها در ادامه بخشی از قرارداد دیگر بازیکنان را نیز پرداختند و بدین ترتیب تراکتور وارد چرخه نقل و انتقالات زمستانی شد.

به گفته مدیرعامل، تراکتور برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید با سه باشگاه لیگ برتری مکاتبه کرد که تاکنون نهایی نشده و تنها حضور مهدی کیانی از مس رفسنجان در تبریز قطعی شده که با تایید پزشکان و سرمربی، این بازیکن در نیم فصل دوم بار دیگر با پیراهن تراکتور به میادین می رود.

البته صحبت هایی نیز در مورد حضور میثم تیموری در این تیم مطرح است که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

برخی بازیکنان تیم نیز پیشنهادهایی از دیگر تیم های لیگ برتری داشتند و درخواست جدایی داده بودند که با شرایط سخت از طرف باشگاه مواجه شدند و جدایی آنها عملا غیرممکن شد.

محمد خرم الحسینی و هادی حبیبی نژاد نیز از سوی باشگاه بازیکن مازاد اعلام شدند که تاکنون هیچ تیمی خواستار به خدمت گرفتن آنها نشده و اگر هم باشد، رسانه ای نشده است.

طبق شنیده ها، تراکتور با یک بازیکن کروات و یک بازیکن ازبک نیز وارد مذاکره شده که این بازیکنان مورد تایید سولدو هستند و اگر مانعی ایجاد نشود و مشکلی پیش نیاید، این ۲ بازیکن برای عقد قرارداد به تبریز خواهند آمد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ۲۶ دی آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و تراکتور حدود ۱۲روز فرصت دارد تا بازیکنان مد نظرش را جذب و نتایج ضعیف دور رفت را جبران کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک