برنامه اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مازندران اعلام شد


برنامه اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مازندران اعلام شد

ساری – ایرنا – معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که جدول اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر تهیه شد و قرار است طبق برنامه از 15 تا 22 بهمن 16 فیلم حاضر در جشنواره در دو سینمای ساری اکران شود.

محسن محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال علاوه بر سینما سپهر که مانند ادوار قبل محل اکران فیلم‌های فجر بود، سینما کانون نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم‌های فجر را برای سینمادوستان اکران خواهد کرد تا با افزایش تعداد سالن‌ها با توجه به شرایط کرونایی، جمعیت کمتری در سالن‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: شرایط کرونایی سبب شده که فیلم‌ها در هر نوبت حداکثر با ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها اکران شوند. در هر دو سالن سینما سپهر و سینما کانون هر روز دو نوبت اکران فیلم خواهیم داشت که نوبت نخست ساعت ۱۸ و نوبت دوم ساعت ۲۰:۳۰ است.

این مسئول خاطرنشان کرد: البته انتظار ما این است که مخاطبان و سینمادوستان حتما ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را با توجه به افزایشی شدن آمارها در مازندران و تغییر رنگ شهرها حتما لحاظ کنند و در برگزاری جشنواره به میزبانی ساری همکاری لازم را با دست‌اندرکاران داشته باشند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره فیلم‌های قابل اکران در مازندران گفت: تلاش کردیم تا فیلم‌هایی که پیش‌بینی می‌شود مخاطب بیشتری داشته باشند در مازندران اکران شود. «خائن‌کشی» ساخته مسعود کیمیایی، «لایه‌های دروغ» اثر رامتین سهراب، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» اثر حمید شاه‌حاتمی، «مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «هناس» ساخته حسین دارابی، «بدون قرار قبلی» اثر بهروز شعیبی، «پیرو» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس میرزایی، «شب طلایی» اثر یوسف حاتمی‌کیا، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی‌فر، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «نمور» اثر داوود بیدل، «شهرک» ساخته علی حضرتی، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دشتی، «دسته دختران» اثر «منیر قیدی» و «ضد» ساخته امیرعباس ربیعی» فیلم‌هایی هستند که در دو سینمای سپهر و کانون ساری اکران می‌شوند.

محمدی درباره فرآیند بلیت‌فروشی جشنواره فجر در مازندران نیز توضیح داد: امکان خرید بلیت در سه سایت www.cinematicket.irg ، www.gisheh۷.ir و www.irantic.com فراهم شده و برنامه اکران فیلم‌ها نیز در این سایت‌ها طبق قرار دارد.

وی با اشاره به روند افزایشی آمارهای کرونایی در مازندران گفت: در صورتی که شرایط کرونایی از وضعیت موجود وخیم‌تر شود و ستاد استانی مقابله با کرونا تشخیص دهد که نباید سینماها پذیرای جمعیت باشد قطعا اکران فیلم‌ها متوقف خواهد شد که این موضوع نیز در صورت اجرایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

برنامه اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در مازندران اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403