دهه‌فجر یادآور عزت و قدرت ملت ایران است


دهه‌فجر یادآور عزت و قدرت ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: دهه‌فجر یادآور عزت و قدرت ملت ایران است زیرا مردم با تبعیت از فرمان امام خمینی‌(ره) توانستند رژیم شاهنشاهی که توسط استکبار جهان مدیریت می‌شد را نابود کنند و ریشه استبداد را برای همیشه در کشور ما بخشکانند.

همزمان با آغاز دهه‌فجر، مسئولان استان قزوین، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور قدمگاه نمادین ورود امام خمینی ‌(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین را گلباران کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام علی معبودی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر در این مراسم اظهار کرد: این ایام یادآور عزت و قدرت ملت ایران است زیرا مردم با تبعیت از فرمان امام خمینی ‌(ره) توانستند رژیم شاهنشاهی که توسط استکبار جهان مدیریت می‌شد را نابود کنند و ریشه استبداد را برای همیشه در کشور ما بخشکانند.

بنابراعلام روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، وی افزود: دهه‌فجر بازگشت ملت ایران به هویت دینی و اسلامی خودش است که توسط حکومت پهلوی دچار دستخوش شده بود و قشرهای مختلف مردم با نابودی آن توانستند این هویت را به کشور بازگرداندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دهه‌فجر یادآور پیوند ملت و رهبر در سایه دین و حیات دادن دوباره امام خمینی (ره) به زندگی مردم ایران است، حیاتی که بر پایه احکام دینی و دستورات اسلام حاکم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دهه‌فجر یادآور بازگشت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال تبعید به میهن اسلامی است که با تحقق آن نفس‌های حبس شده انسان‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب در ایران آزاد شد.

معبودی مطرح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما از ظلم و ستم بیگانگان رها شد و در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفت و اکنون پس از ۴۳ سال پیروزی این انقلاب، شاهد دستاوردهای بزرگ آن هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین اشاره کرد: ایران با همه دستاوردهایی که به برکت انقلاب اسلامی داشته ولی هنوز نتوانسته آن را به همگان معرفی و تبیین کند که می‌طلبد مسئولان و رسانه‌ها در این راستا همت بیشتری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید