تردد در محور جوانرود - پاوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است


تردد در محور جوانرود - پاوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در اغلب راه‌های استان در روز جاری (سه‌شنبه) گفت: تردد وسایل نقلیه در محور جوانرود - پاوه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در بقیه محورهای ارتباطی برون شهری و بین شهری این استان هم اکنون بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است با این حال همراه داشتن این وسیله برای همه رانندگان الزامی است.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها، افزود: همین موضوع می‌طلبد رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی و از رفتارهای پرخطر بپرهیزند.

سرهنگ دستغیب تاکید کرد: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای برفی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتما رانندگان قبل از انجام سفر باید مورد توجه دهند.

این مقام انتظامی همچنین نسبت به سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: ۷۲ تیم پلیس در جاده‌های استان به صورت شبانه روزی حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری شهروندان بشتابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟