نکات مهم در ترید کردن ارزهای دیجیتال چیست ؟


ارزهای دیجیتال نامی که این چند سازه همه ما شنیده ایم و شاید بسیاری از افراد هم شروع به سرمایه گذاری در این بازار کرده اند.ارزهای دیجیتال شبیه به پول و یا همه ارزهایی که تا به حال دیده اید نیست.این ارزها حالت فیزیکی و وجود خارجی ندارند و فقط به صورت مجازی خرید و فروش می شوند. اگر شما هم قصد دارید تا ترید کردن ارزهای دیجیتال مثل کوینکس...

نکات مهم در ترید کردن ارزهای دیجیتال چیست ؟

ارزهای دیجیتال نامی که این چند سازه همه ما شنیده ایم و شاید بسیاری از افراد هم شروع به سرمایه گذاری در این بازار کرده اند.ارزهای دیجیتال شبیه به پول و یا همه ارزهایی که تا به حال دیده اید نیست.این ارزها حالت فیزیکی و وجود خارجی ندارند و فقط به صورت مجازی خرید و فروش می شوند.

اگر شما هم قصد دارید تا ترید کردن ارزهای دیجیتال مثل کوینکس را شروع کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

نکات مهم در ترید کردن ارزهای دیجیتال

* داشتن کیف پول معتبر

* شناختن بازار ارز

* داشتن استراتژی برای ترید کردن

* یادگیری اصطلاحات و نمودارهای ترید کردن ارز دیجیتال

* داشتن روند کاری مناسب نسبت به نتیجه گرایی

داشتن کیف پول معتبر

اصلی ترین و مهمترین مسئله ای که باید حتما به آن توجه شود استفاده از یک کیف پول معتبر و امن است زیرا تمام اطلاعات مربوط به ترید کردن و حساب کاربری و ارزها در کیف پول شما ذخیره خواهد شد و هر گونه ضعف امنیتی در این کیف پول می تواند باعث از دست رفتن ارزهای شما شود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت صرافی کوینکس وارد شوید.

شناختن بازار ارزهای دیجیتالی

اگر می خواهید فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال و ترید کردن ارزهای دیجیتال شروع کنید باید بدانید که تمرکز و شناخت بازار ارز مهمترین اصل در ترید کردن است.اگر شما بازارهای متفاوت و مختلف با اهداف و ترفندهای مختلفی را دنبال کنید دچار سردرگمی خواهید شد و همین سردرگمی می تواند باعث شکست شما شود.

شما باید یک بازار و حتی الامکان نیز چند ارز مشخص را برای ترید کردن انتخاب کنید و به صورت حرفه ای و برای طولانی مدت به بررسی بازار ارز و ترید کردن ارزهای دیجیتالی نگاه کنید.

داشتن استراتژی برای ترید کردن ارزهای دیجیتال

داشتن استراتژی برای ترید کردن ارزهای دیجیتال مسئله بسیار مهم در این می باشد.شما باید روش ترید کردن خود را انتخاب کنید.شما می توانید استراتژی های مختلفی را برای خود انتخاب کنید و با آن استراتژی ها پیش بروید.

* تریدر روزانه

* استراتژی نوسان‌گیری

* تریدرهای روندی

* ترید کم ریسک

تریدر روزانه

اگر مایل به خرید و فروش های روزانه با سود کم هستید میتوانید ارزهایی خریداری و در همان روز و با فاصله زمانی 24 ساعت آن را بفروشید و تریدر روزانه (Day Trader) باشید.

نکات مهم در ترید کردن ارزهای دیجیتال چیست ؟

استراتژی نوسان‌گیری

و یا اینکه خرید و فروش خود را بین 1 هفته تا 1 ماه انجام دهید یعنی ارزی را بخرید و تا بازه زمانی 1 هفته تا یک ماه آن را بفروشید که به آن استراتژی نوسان‌گیری و یا سوینگ تریدینگ (Swing Trading) می گویند.

تریدرهای روندی

برخی افراد هم در ترید کردن روش های خاصی را برای خود دارند مثلا اگر یک ارز در حال نزول باشد و یا یک ارز در حال صعود باشد با این روند های افزایشی و کاهشی همراه می شوند که به این افراد تریدرهایی روندی که با توجه به روند بازار معامله انجام می دهند می گویند.

ترید کم ریسک

اگر هم مایل باشید می توانید کم ریسک ترین مسیر ممکن را انتخاب کنید مثلا یک ارز دیجیتال را خریداری کنید و برای مدت طولانی نفروشید تا با گذر زمان ارزش آن بالاتر برود.

یادگیری اصطلاحات و نمودارهای ترید کردن ارز دیجیتال

برای داشت یک خرید و فروش سودآور در بازار ارز باید نمودار ها و روند بازار را تحلیل کنید تا بتوانید یک تصمیم درست و مناسب را بگیرید.شما از این طریق می توایند اشتباهات و تصمیم های درست را بر طبق وضعیت بازار بگیرید.

داشتن روند کاری مناسب نسبت به نتیجه گرایی

شما ممکن است وارد بازار ارزهای دیجیتالی شود و به صورت تصادفی در چند ترید اول خود صاحب سود شوید و با خود فکر کنید که این مسئله تا همیشه ادامه خواهد داشت در صورتی که اینطور نیست یا اینکه ممکن است برای یک مدت و در چند ترید خود دچار ضرر و از دست رفتن ارزهای خود شوید این مسئله نیز همیشگی نیست.

شما باید در ترید کردن ارزهای دیجیتالی در یک بازه زمانی بلند مدت با استفاده از تجربیات خود و یا کمک گرفتن و مطالعه تجربیات افراد قدیمی و با تجربه در این صنعت یک سود بلند مدت داشته باشید پس با چند پیروزی و یا شکست نباید خوشحال و یا خیلی ناراحت شوید زیرا روند کلی مسیر شما در ترید کردن ارزهای دیجیتال مهم است نه نتیجه کوتاه مدت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری