شاکیان ارز دیجیتال دریک به دادسرای 32 جرائم اقتصادی تهران مراجعه کنند


شاکیان ارز دیجیتال  دریک  به دادسرای 32 جرائم اقتصادی تهران مراجعه کنند

تسنیم نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی کشور گفت: شاکیان ارز دیجیتال دریک به دادسرای 32 جرایم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به رسیدگی به پرونده ارز دیجیتالی "دریک" در این رابطه اظهار کرد: با اقدامات فنی پیچیده پلیسی مشخص شد توسعه‌دهندگان رمز ارز "دریک" بدون پشتوانه اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده و قصد خروج ارز و منابع ملی را از کشور دارند که توسط پلیس امنیت اقتصادی از اقدام آن‌ها جلوگیری شد، عاملان آن دستگیر شدند و هم‌اکنون پرونده اتهامی آن‌ها در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی کشور افزود: تمام مالباختگان که اقدام به خرید رمز ارز "دریک" کرده‌اند با ارائه مدارک و مستندات برای طرح شکایت به بازپرسی شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس امنیت اقتصادی، از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

گفتنی است؛ توسعه‌دهندگان رمز ارز "دریک" در تلاش بودند این رمز ارز را به عنوان رمز ارز ایرانی معرفی کنند که با اقدام به موقع پلیس امنیت اقتصادی از اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده و چندی پیش اعضای باند آن دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1598693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...