ارزش 10 میلیون دلاری طرح شبکه تبادل و انتقال فناوری


ارزش 10 میلیون دلاری طرح شبکه تبادل و انتقال فناوری

رئیس مرکز توسعه و تجارت فناوری پارک پردیس گفت: طرح شبکه تبادل فناوری 10 میلیون دلار ارزش ریالی برای کشور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - میلاد صدرخانلو گفت: پارک پردیس، بزرگ‌ترین پارک علم و فناوری کشور است. ایجاد شبکه تبادل فناوری d ۸ یکی از اقداماتی بود که این پارک در سال ۹۱ انجام داد و با کشورهای بنگلادش، مصر، اندونزی، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه که ظرفیت بسیار بالایی دارند، در این زمینه تبادل دارد. این طرح را در سال ۹۳ راه اندازی کردیم. تمرکز روی این شبکه به توسعه همکاری‌های فناورانه بین هشت کشور کمک می‌کند. ایجاد طرح شبکه تبادل فناوری و ارزش ریالی قرارداد‌هایی که در روز رویداد بسته خواهند شد، بیش از ۱۰ میلیون دلار است که در روز‌های آتی بیشتر می‌شود.

سرمایه گذاری فناورانه، حوزه‌ای است که تلاش می‌شود در کشور تقویت شود. ارتباط و توسعه بین سرمایه گذاران فناورانه از اولویت‌های پارک علم و فناوری پردیس است.

۱۶۷ استارت‌آپ در طرح تبادل فناوری d ۸ حضور دارند که ۱۴۰ استارت‌آپ داخلی و ۲۷ استارت‌آپ از ۷ کشور خارجی هستند. تا کنون بین سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران ۱۴۰ جلسه B 2 B تشکیل و حدود ۱۱ تفاهم‌نامه و قرارداد بین آن‌ها نهایی شده است.

او گفت: ۶۱ سرمایه پذیر و ۷۳ سرمایه گذار فناوری از ۱۹ کشور در حوزه فناوری و در طرح تبادل فناوری d ۸ در کل دنیا در این طرح و در ایران حضور خواهند داشت.

رویداد طرح تبادل فناوری d ۸ دوم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس