الکاظمی: با دنبال کردن سرنخ‌ها به برخی عوامل حمله راکتی به فرودگاه رسیده‌ایم


نخست‌وزیر عراق امروز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی با دنبال کردن سرنخ‌های عملیات حمله راکتی هفته گذشته به فرودگاه بین‌المللی بغداد، به برخی از «تروریست‌ها» رسیده‌اند.

الکاظمی: با دنبال کردن سرنخ‌ها به برخی عوامل حمله راکتی به فرودگاه رسیده‌ایم

به گزارش شفاف، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق امروز سه شنبه در جلسه هیئت دولت عراق گفت: هفته گذشته شاهد یک اتفاق بسیار ناگوار بودیم که در آن گروهی از نیروهای غیردولتی اقدام به حمله تروریستی و ناجوانمردانه به فرودگاه بین‌المللی بغداد کردند.

وی افزود: این گروه‌ها اکنون بر اساس منطق تروریسم عمل می‌کنند و از همان ابزار و سایر اقدامات گروه‌های تروریستی استفاده می‌کنند.

الکاظمی ادامه داد: همه احزاب سیاسی با گرایش‌های مختلف باید در حرف و عمل خود علیه این گروه‌ها متحد باشند، چرا که تروریسم از هر نوع و شکلی در عراق جایی ندارد.

نخست وزیر عراق تأکید کرد که نیروهای امنیتی عراق سرنخ‌های عملیات حمله راکتی را دنبال کرده و تعدادی از تروریست‌ها را شناسایی کرده‌اند. نیروهای امنیتی ما تحقیقات را ادامه می‌دهند و به مردم اطمینان می‌دهم که همه دست عاملان را بدون استثنا دستگیر و مجازات خواهیم کرد.

محوطه فرودگاه بین‌المللی بغداد روز جمعه هفته گذشته هدف حمله راکتی قرار گرفت که این موضوع، واکنش گسترده مقامات عراق و همچنین گروه‌های مقاومت این کشور را به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس