2 سانحه رانندگی در خراسان شمالی 3 کشته داشت


2 سانحه رانندگی در خراسان شمالی 3 کشته داشت

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: 2 سانحه رانندگی در جاده های استان سه کشته وسه مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حادثه واژگونی سمند که عصر امروز گزارش شد، ۲ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: سانحه واژگونی سواری سمند در کیلومتر ۳۴ محور چمن بید به جنگل گلستان در محدوده دو راهی روستای آرمادلو گزارش شد و در آن یک سرنشین جلو و یک سرنشین عقب خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

وی افزود: راننده و سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی مورد مداوا و رسیدگی قرار گرفتند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سمند گزارش شده است.

وی با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی سبب حوادث رانندگی می شود گفت: رانندگان پس از ۲ ساعت رانندگی و یا در صورت احساس خستگی، خورو را متوقف کرده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

یک فوتی در تصادف ۲ دستگاه نیسان

سرهنگ اسپیدکار با اشاره به برخورد ۲ دستگاه نیسان در محور اسفراین-سبزوار گفت: در این سانحه راننده یکی از خودروها به علت شدت حادثه در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه یک سرنشین نیسان که مصدوم شده بود به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد افزود: یک خودروی نیسان حامل ۲۰ راس گوسفند بود که در این سانحه ۱۲ راس گوسفند تلف شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علت این سانحه انحراف به چپ ناشی از خواب آلودگی راننده یکی از خودرو ها گزارش شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...