متا آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد


متا آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد

شرکت متا آواتارهای سه‌بعدی را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ارائه خواهد داد.

شرکت متا به‌تازگی اعلام کرد که آواتارهای سه‌بعدی خود را به اینستاگرام خواهد آورد و آواتارهای به‌روز‌شده را نیز در فیسبوک و اپلیکیشن مسنجر خود منتشر خواهد کرد. کاربران در ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا و مکزیک اکنون می‌توانند شخصیت مجازی خود را در استیکرها، پست‌ها، تصاویر نمایه‌ی فیسبوک و... به‌نمایش بگذارند.

به‌گزارش تک‌کرانچ، به‌روزرسانی جدید حلزون و سمعک‌های روی گوش را در چند رنگ در همه‌ی سیستم‌عامل‌ها، ازجمله پلتفرم واقعیت مجازی این شرکت اضافه خواهد کرد. این به‌روزرسانی صندلی‌های چرخ‌دار را نیز ارائه می‌کند که می‌تواند در استیکرهای فیسبوک و چت‌های مسنجر و استورهای اینستاگرام و پیام‌های پیامکی نمایش داده شود. افزون‌براین، متا آواتارها را با تنظیم اشکال خاصی از چهره بهبود می‌بخشد تا معتبرتر جلوه کنند. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد به افزودن آیتم‌های بیشتر به ویرایشگر آواتار ادامه دهد.

کاربران می‌توانند با این به‌روزرسانی جدید از یک آواتار در همه‌ی پلتفرم‌های متا، ازجمله پلتفرم واقعیت مجازی این شرکت استفاده کنند. هر تغییری که کاربران در آواتار فیسبوک و مسنجر خود ایجاد کنند، به‌طور خودکار در اینستاگرام نیز ظاهر خواهد شد.

همچنین، تغیییرات آواتار در اینستاگرام به‌طور خودکار روی آواتار فیسبوک و مسنجر اعمال خواهد شد. همچنین، کاربران می‌توانند آواتارهای مختلفی برای هر پلتفرم ایجاد کنند. متا می‌گوید هدف این است که با گذشت زمان، کاربران بتوانند آواتار خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهند و در آینده، این شرکت به‌روزرسانی‌های بیشتری در این‌ زمینه به‌اشتراک خواهد گذاشت.

متا آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد

متا با NFL نیز همکاری می‌کند تا روشی برای تجلیل از تیم دلخواه کاربران از سوپربول (Super Bowl) ارائه دهد. کاربران می‌توانند از همین حالا تا ۲۸ فوریه ازطریق آواتارهای خود از تیم‌های مدنظرشان حمایت کنند. همچنین، پیراهن خنثی Super Bowl LVI برای کاربرانی دردسترس است که نمی‌خواهند تیمی انتخاب کنند.

آیگریم شورمن، مدیرکل متا گفت:

واقعیت مجازی و کوئست بخش‌های مهم چشم‌انداز متاورس ما هستند؛ اما ما متاورس را به‌عنوان دنیای دیجیتالی به‌هم پیوسته می‌بینیم؛ دنیایی که علاوه‌بر پلتفرم‌های آشناتر مثل گوشی‌های هوشمند و رایانه‌ها، پل‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ایجاد خواهد کرد. گسترش آواتارها در پلتفرم‌های ما، گامی اولیه برای تحقق این امر است و امیدواریم که شخصیت مجازی جدید، به شما کمک کند آن‌طورکه می‌خواهید، در فضای آنلاین دیده شوید.

این شرکت آواتارها را اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ و به‌عنوان روشی برای رقابت با بیتموجی اسنپ راه‌اندازی کرد و از آن زمان به‌طور مداوم آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کند. به‌عنوان مثال، این تغییرات جدید زمانی رخ می‌دهد که سال گذشته متا با هدف شخصی‌سازی و ارائه‌ی تنوع بیشتر، گزینه‌های آواتار جدیدی برای چشم، بینی، ریش و مدل مو راه‌اندازی کرد. بااین‌حال، متا تا امروز از اشتراک‌گذاری آمار عددی مربوط به پذیرش آواتارها خودداری کرده است.

به‌روزرسانی جدید آواتارهای متا در حالی ارائه می‌شود که قرار است این شرکت امروز، ۲ فوریه‌ی ۲۰۲۲، درآمد سه‌ماهه‌ی چهارم و کل سال خود را منتشر کند. متا قصد دارد برای اولین‌بار نتایج واحد سخت‌افزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی خود را نیز به‌اشتراک بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا