رهبر انصارالله:مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن علنی است


رهبر انصارالله:مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن علنی است

رهبر انصارالله گفت: مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است.

رهبر انصارالله:مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن علنی است

به گزارش راهبرد معاصر سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه‌شنبه میزبان یک هیأت از قبایل «خب»، «الشعف»، «الیتمة» و «دهم» از الجوف و یک هیأت از قبیله «العبدیة» در مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: «ما باید نسبت به برقراری امنیت و ثبات و همچنین حاکم شدن تفاهم و برادری بین ساکنان الجوف، اهتمام داشته باشیم و صلح عمومی در الجوف برقرار و امنیت و ثبات و همکاری بین مسئولان و افراد سرشناس در این استان حاکم شود».

وی ضمن ابراز خرسندی نسبت به هر گونه دیدار که تثبیت کننده برادری و همکاری بین ملت یمن باشد، خاطر نشان کرد، دشمنان براق تفرقه‌افکنی بین مردم یمن با عناوین مختلف تلاش می‌کنند.. در واقع، آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «آنان تلاش می‌کنند که از مشکلات داخل امت [اسلامی] برای اهداف خود بهره‌برداری کنند... اسرائیل و مزدوران آن، ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند. مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است».

وی در انتقاد از استانداردهای دوگانه ریاض در تعامل با رژیم صهیونیستی و ملت یمن خاطر نشان کرد: «دو روز پیش، رئیس اسرائیل، به امارات سفر کرد و عربستان حریم [هوایی] خود را به روی او باز کرد، ولی سفر در حریم خود را برای ملت ما ممنوع کرده است».

وی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است... لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود»./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟