شمارش معکوس برگزاری همایش بین‌المللی اقتصاد و کسب و کار


همایش بین‌المللی اقتصاد و کسب و کار در روز پانزدهم بهمن ماه 1400، در سالن همایش وزارت کشور برگزار خواهد شد.

شمارش معکوس برگزاری همایش بین‌المللی اقتصاد و کسب و کار

همایش بین‌المللی اقتصاد و کسب و کار در روز پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، در سالن همایش وزارت کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش تابناک اقتصادی؛ به گفته سعید محمدی، دبیر اجرایی و عضو شورای عالی راهبردی این همایش، سازمان ها و نهادهای مختلف مانند وزارت علوم، انجمن مدیریت کسب و کار ایران، دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با ۵۸ کشور عضو و موسسه‌ خصوصی پتروآموزش یارا، به عنوان برگزارکننده، مجری و مشاور، در برگزاری این کنفرانس هم‌یاری می‌کنند.
این همایش، روز پانزدهم بهمن ۱۴۰۰، در سالن همایش وزارت کشور برگزار می‌شود و از روز شانزدهم تا بیستم بهمن ماه نیز ورک‌شاپ‌های مختلف وابسته به همایش در حوزه‌های مختلف به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.
سعید محمدی، دبیر اجرایی همایش اذعان داشت که همایش راس ساعت ۹ صبح، با مراسم افتتاحیه آغاز شده، و بلافاصله پس از سخنرانی‌های حاکمیتی، نشست‌های تخصصی آغاز می‌ شوند.
این نشست‌ها در حوزه‌های مختلف و با حضور سخنرانان نام‌دار و متخصص برگزار می‌شوند که نام برخی از آنها به شرح زیر است.
دکتر حسین راغفر، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، یکی از سخنرانان آن هستند و در زمینه‌ موانع توسعه‌ فضای کسب و کار در ایران و راه‌حل‌های آن به گفتگو می‌پردازند.
شمارش معکوس برگزاری همایش بین‌المللی اقتصاد و کسب و کار
سخنران بعدی این حوزه دکتر حسین رستمیان، عضو هیئت علمی دانشگاه ucla آمریکا هستند که به صورت آنلاین در ارتباط با مدیریت محصول در دوره‌ی عمر خود، از شروع ایده تا پایان عمر محصول، سخنان مفیدی را مطرح خواهند کرد.
سپس پروفسور اکبر مانوسی، عضو هیئت علمی دانشگاه اتاوا کانادا، درباره‌ تاثیر کسب و کار نوین در اقتصاد ایران، سخنرانی می‌کنند.
پس از آن نیز دکتر کیا گلسرخی عضو هیئت علمی دانشگاه پچ مجارستان به صورت آنلاین درباره‌ی تفکر سیستمی در کسب و کار مدل اقتصادی آبی و ۱۰۰ میلیون فرصت شغلی در ۱۰ سال گفتگو خواهند کرد.
دکتر پرویز درگی، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران و معلم بازاریابی، مدل شادی بهره‌ور را معرفی می‌کند.
پروفسور حسین وظیفه‌دوست درباره‌ی کاربرد عدد فی در بازاریابی، پروفسور سوزی موریش، عضو هئیت علمی دانشگاه کانتبری نیوزلند، به صورت آنلاین درباره‌ی بازیابی کسب و کارها پس از بحران، پروفسور پاسکا دی‌ مگ‌لیانو، استاد دانشگاه یونیتلما ساپینزا رم ایتالیا، به صورت آنلاین درباره‌ همکاری‌های بین‌المللی در کسب و کار، دکتر آذر صائمیان رئیس اتحادیه‌ انجمن‌های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری‌سازی ایران، درباره‌ برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک کسب و کار مبتنی بر مدل OKR، به گفتگو می‌پردازند.
سپس پروفسور پراوین پاربوتی، رئیس هیئت علمی دانشگاه وایت واتر ایالات متحده، درباره‌ی اخلاق کسب و کار، سخنرانی می‌کنند.
در ادامه نیز مهندس ناصر بیک‌زاده مرزبانی، مدرس دانشگاه و مدیرعامل سابق شرکت های ایساکو و سرمایه‌گذاری ایرانخودرو، در ارتباط با مدل توسعه اقتصادی پیشنهادی برای ایران، مباحثی را مطرح خواهند کرد.
محمدی در توضیح این پنل‌ها افزود: پنلهای تخصصی در برنامه‌های جانبی گنجانده شده و شش موضوع اصلی که کسب و کارهای گسترده را در بر گرفته و جامعه‌ی مخاطب وسیع دارند را برای آن‌ها انتخاب کرده‌ایم. برای مثال فضای مجازی که افراد زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از نظر تجاری با آن سر و کار دارند. حالا یا اینفلوئنسر هستند، یا فروشگاه‌های مجازی دارند، و غیره. برای ارتقای سطح کیفی شغلی این عزیزان پنل‌ها می‌توانند کمک‌کننده باشند.
گمرک، گردشگری ورزشی و بیمه از دیگر حوزه های طراحی شده این همایش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق