ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت دهه فجر


ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت دهه فجر

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ شبکه رادیویی قرآن به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که تقدیم شنوندگان می کند.

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه "فجرزندگی" در ایام الله دهه فجر از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۱ بهمن ماه با محوریت انقلاب اسلامی ، دستاوردها و سبک زندگی قرآنی به سمع شنوندگان می رسد.

این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کننگی مونا توسلی، اجرای محمد مطلّب،نویسندگی مریم چوپانی،هماهنگی وحید شاکری و گزارشگری طاهره سادات شاهچراغ از تاریخ ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

آیتم ها و بخش های مختلف این ویژه برنامه به شرح زیر است:

ارمغان انقلاب : دستاوردهای تاثیر گزار انقلاب اسلامی در سبک زندگی

قاب خاطره ها: نقل خاطرات فجر آفرینان

راویان فجر : خاطرات پیشکسوتان قرآنی از انقلاب و فعالیت های انقلابیشان

روایت سرخ : آشنایی با شهدای شاخص انقلاب اسلامی

نمایش قصه های انقلاب: روایت روزهای انقلاب

"والفجر"،"صفحه تقویم" ، "قصه های انقلاب" ، "رویش ها" ، "کلام خوبان" و "کلام ناب از خورشید انقلاب" عناوین میان برنامه های رادیو قران می باشند که به مناسبت دهه فجرتقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی خواهند شد.

همچنین برنامه های شاخص رادیو قرآن از قبیل تسنیم ، والعصر و محله تلاوت نیز در روزهای ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به طور ویژه با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به روی آنتن خواهند رفت.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان