افتتاح 67 طرح در شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه فجر


افتتاح 67 طرح در شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه فجر

67 طرح در شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی صبح امروز در فرمانداری مانه و و سملقان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مانه و سملقان در این خصوص اظهار کرد: امروز ۶۷ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان به صورت متمرکز در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

جواد بهادری گفت: از این تعداد، ۶۴ طرح افتتاح و ۳ طرح نیز کلنگ‌زنی می شود.

وی از جمله پروژه قابل کلنگ زنی را اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری و اجرای دیوار ساحلی روستای شاتوت و دالاق تپه با مجموع اعتبار حدود ۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی بهره برداری از شهرک گلخانه ای امام رضا (ع)، طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب آشخانه و احداث یک باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی را بخشی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح این هفته در شهرستان مانه و سملقان دانست.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان مانه و سملقان، بیشترین اعتبار این طرح ها مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری با ۳۲ میلیارد و ۹۷۷ میلیون تومان، راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۲۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و آب و فاضلاب با ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط