نیادوست: دو و میدانی کاران با مبلغ قرارداد پایین نمی‌توانند امرار معاش کنند


نیادوست: دو و میدانی کاران با مبلغ قرارداد پایین نمی‌توانند امرار معاش کنند

دو و میدانی کشورمان گفت: مبلغ قرارداد‌ها باید در لیگ دو و میدانی افزایش یابد تا دوندگان بتوانند هزینه‌های خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان -مسلم نیا دوست دونده کشورمان درباره وضعیت دو و میدانی گفت: دو و میدانی نیاز به حضور باشگاه‌های قوی دارد و باید لیگ پویاتری داشته باشیم. علاوه بر این، باید مبالغ قرارداد‌ها هم بالاتر برود. زیرا با دستمزدهای پایین، دو و میدانی کاران نمی‌توانند امرار معاش کنند. امیدوارم لیگ قوی تری داشته باشیم و تیم‌های مطرح در این مسابقات شرکت کنند. همچنین برای سال جدید وضعیت قرارداد‌ها هم بهتر شود.

لیگ دو و میدانی هر ساله با تعدادی از تیم‌های نه چندان مطرح برگزار می‌شود و باشگاه‌های مطرح حاضر نیستند که در این رشته پایه سرمایه گذاری کرده و در آن تیمداری کنند. علاوه بر این، مبلغ قرارداد‌ها در مسابقات دو و میدانی پایین است و ورزشکاران مطرح در این رقابت‌ها حضور پیدا نمی‌کنند.

صددرصد دو و میدانی ۲مدال در بازی های آسیایی می‌گیرد

پیش بینی من این است زیر ۵ مدال در بازی‌های آسیایی می‌گیریم، اما صددرصد ۲ مدال را در این رقابت‌ها خواهیم گرفت. احسان حدادی ورزشکار با تجربه‌ای است و باید از اکنون مدال طلا را برای او کنار گذاشت و شاهین مهردلان هم خیلی آماده است. صددرصد سجاد هاشمی به فینال آسیا راه می‌یابد و اگر در فینال هم از تجربیات خود استفاده کند حتی شانس کسب مدال را دارد. ورزشکاران ما در دو‌های نیمه استقامت و استقامت همیشه حرف برای گفتن دارند تا بتوانیم در این ماده هم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم.

بازی‌های آسیایی در حالی از ۱۹ شهریورماه در هانگژو چین برگزار می‌شود که دو و میدانی یکی از رشته‌های ورزشی کشورمان شانس زیادی برای کسب مدال در این رقابت‌ها را دارد. براین اساس فدراسیون دو و میدانی قصد دارد ورزشکارانی به بازی‌های آسیایی اعزام کند که شانس کسب مدال را دارند.

بیشتر بخوانید

دبیر فدراسیون دو و میدانی:کسب مدال در بازی‌های آسیایی اولویت اصلی مان است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری