مردم به دنبال تعمیرات هستند نه خرید!


مردم به دنبال تعمیرات هستند نه خرید!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت که مردم قدرت خرید ندارند و بیشتر به دنبال تعمیرات هستند.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی از اول بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. کالاها و خدمات دارای اولویت برای شرکت در این طرح شامل پوشاک، کیف و کفش و محصولات چرمی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، میوه قالیشویی و لوازم خانگی است. البته مشارکت سایر رسته‌های صنفی با رعایت شرایط دستورالعمل جشنواره فروش فوق العاده نوروزی بلامانع است.

اکبر پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استقبال این صنف در جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی، اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت لوازم خانگی و مشخص نبودن خرید و فروش‌ها، تاکنون در این بخش استقبال زیادی از برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی نشده است.

وی با بیان اینکه جشنواره نوروزی در حوزه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و سایر اقلام مصرفی کاربرد بیشتری دارد، تصریح کرد: به شرکت‌های تولیدی اعلام شده در صورت حضور در جشنواره باید از بیلبورد استفاده کنند و در فروشگاه‌ها هم مشخص باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت یک یخچال فریزر معمولی حداقل شش میلیون تومان است و قابل قیاس با بازارهای دیگر که خرید از آن‌ها زیر یک میلیون تومان تمام می‌شود، نیست.

به گفته وی صنف لوازم خانگی کاملا در رکود است، چرا که مردم قدرت خرید ندارند و بیشتر به دنبال تعمیرات هستند. به طور کلی طی سال‌های اخیر تقاضا برای تعمیرات بیشتر شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس