خدمات گچبری کلاسیک و سقف توسط مجتبی پارسایی


نیاز به تغییر و تزئین دکوراسیون داخلی منزل یا مکان دیگری دارید و نمیدانید از چه روش ها و خدماتی وجود دارد و نمیدانید که از کدام استفاده کنید؟

نیاز به تغییر و تزئین دکوراسیون داخلی منزل یا مکان دیگری دارید و نمیدانید از چه روش ها و خدماتی وجود دارد و نمیدانید که از کدام استفاده کنید؟

اگر میخواهید محیطی زیبا ، شیک ، دلنشین و آرامش بخش برای خود و مهمانانتان ایجاد کنید ، یکی از بهترین و به صرفه ترین خدمات ، گچبری میباشد که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است که با سبک های مختلف مانند گچبری ستی ، گچبری کلاسیک و گچبری مدرن و همچنین گچبری نئوکلاسیک ، برای قسمت های مختلف منزل اعم از سقف و دیوار و ستون و ... اجرا میشود.

گچ بری ساختمان یا منزل دارای طرح و مدل های متنوع و گوناگون و متناسب با هر سلیقه ای مانند گچبری ساده یا شلوغ است که میتوانید در کنار سایر خدمات مانند پتینه کاری ، کناف کاری و رنگ یا کاغذ یواری از آن بهره ببرید.

در ادامه به طور کلی با این خدمات از مجموعه گچبری مجتبی پارسایی آشنا خواهید شد ، پس تا انتها با ما همراه باشید.

گچبری کلاسیک

خدمات گچبری کلاسیک و سقف توسط مجتبی پارسایی

گچبری کلاسیک یکی از پر طرفدار ترین سبک های گچبری منزل است که طرح و مدل های زیادی دارد و با اجرای این سبک توسط یک گچبر ماهر ، میتوانید فضایی منحصر به فرد داشته باشید و همچنین گچبری کلاسیک جدید همراه با نور پردازی صحیح و اصولی هم میتواند تاثیر چشم گیری داشته باشد.

گچبری جدید کلاسیک با مدل های مدرن ادغام شده است و برای سلیقه هایی که هم سبک های مدرن و هم کلاسیک را دوست دارند مناسب است و در خانه های مدرن و لوکس قابل اجرا است.

استفاده از خدمات گچبری کلاسیک پذیرایی با به کار بردن رنگ طلایی یا اجرای ورق طلا در کنار گچ بری میتواند یک فضای خاص و رسمی ایجاد کند که در کنار یک نور ملایم با طرحی ساده ، آرامش و راحتی را هم دوچندان میکند.

فقط دقت داشه باشید که از طرح های شلوغ در سالن حال و پذیرایی استفاده نکنید.

گچبری کلاسیک دیوار را هم میتوانید برای دیوار های سالن پذیرایی یا اتاق خواب مخصوصا دیوار پشت تخت اجرا کنید و تجربه ای جدید داشته باشید.

علاوه بر این ، این مدل تزئینات بر روی دیوار باعث ایجاد صحنه های چشمگیر در اطراف تابلو ها ، دیوارهای بلند خالی و دیوار پشت تلویزیون شود تا جای اینکه به دیوار ساده و بی روح نگاه کنید ، محو اثرات هنری و جذاب روی دیوار شوید.

همچنین با گچبری کلاسیک سقف هم میتوانید حال و هوای تازه ای ایجاد کنید که اگر سقفی با ارتفاع زیاد دارید میتوانید از طرح های شلوغ استفاده کنید اما اگر ارتفاع سقفتان کوتاه است بهتر است از طرح های ساده و شیک استفاده کنید.

نورپردازی و رنگ آمیزی ظریف در گچبری های سقف کلاسیک خانه می تواند هماهنگی بسیاری در محیط ایجاد کند. توجه کنید

اگر زمان ، هزینه و کیفیت اجرای پروژه برایتان مهم است از خدمات ما استفاده کنید.

گچبری مدرن

خدمات گچبری کلاسیک و سقف توسط مجتبی پارسایی

گچبری مدرن هم سبکی از گچبری میباشد که با اجرا روی سقف و دیوار ، محیط خانه شما را مانند خانه های اروپایی میکند و میتوانید نسبت به سلیقه و دکور خانتان ، مناسب ترین و بهترین طرح و مدل ها را انتخاب کنید.

این سبک به دلیل اینکه دارای طرح و مدل های زیاد و مطابق با هر سلیقه ای است و همچنین همراه با نورپردازی شیک و اجرای ورق طلا و نقره اجرا میشود ، توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند.

گچبری مدرن دیوار دارای قواعد و حاشیه مشخصی نیست و همچنین تقارن طرح ها خاصیت و موضوعیت خود را از دست داده و همین مورد باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

در گچبری مدرن روی دیوار معمولا از خطوط راست و زاویه های قائمه یا خطوط نرم و منحنی استقفاده میشود که تلفیق این دو نمایی شیک و مدرنیته ایجاد میکند.

گچبری مدرن سقف از دیگر خدمات است که به دوش دستی و پیش ساخته انجام میشود که در روش دستی ، گچبران ماهر در محل حضور پیدا میکنند و با مهارت و تجربه خود طرح مورد نظر را اجرا میکنند و در روش دوم مشتریان طرح مورد نظر را برای گچبری مدرن پشت تلویزیون یا گچبری مدرن سقف پذیرایی انتخاب میکنند و سفارش میدهند تا ساخته شود و بعد از آن نصاب ، محصول را در محل مورد نظر نصب میکند که از نظر هزینه و زمان نسبت به روش اول به صرفه تر است.

گچبری مدرن ستون هم امروزه درخواست های زیادی دارد که برای ستون و سر ستون انجام میشود.

قیمت گچبری مدرن در گروه مجتبی پارسایی بسیار مناسبتر از سایر مجموعه ها است و نسبت به طرح و مدل و موارد دیگر مشخص میشود.

گچبری سقف

خدمات گچبری کلاسیک و سقف توسط مجتبی پارسایی

یک مدل گچبری سقف شیک میتواند فضا را کاملا تغییر دهد و محیطی برجسته و الهام بخش ایجاد کند که برای انتخاب طرح و مدل گچبری سقف پذیرایی ، گچبری سقف آشپزخانه و یا گچبری سقف اتاق خواب باید مواردی مثل دکوراسیون داخلی ، ارتفاع ، میزان روشنایی و سلیقه را مد نظر قرار دهید.

سقف از با اهمیت ترین قسمت خانه است که میتوانید از گچبری نور مخفی سقف پذیرایی استفاده کنید و نکته ای وجود دارد این است که امروزه طرح های شلوغ کنار رفته و طرح های ساده و زیبا جایگزین آنها شده اند.

قلب هر خانه آشپزخانه آن است و چشم مهمانان به آن است و به همین علت برای گچبری سقف آشپزخانه از مدل های ساده و شیک همراه با نور ملایم استفاده کنید تا فضایی مدرنیته و آرام برای خانم خانه ایجاد کنید.

از دیگر طرح و مدل های گچبری سقف خانه هم میتوان به گچبری سقف گرد ، گچبی سقف شطرنجی ، گچبری سقف بدون رابیتس یا با رابیتس و گچبری سقف مستطیل و مربع و لوزی اشاره کرد.

همچنین انتخاب گچ مرغوب ، رنگ مناسب برای رنگ گچبری ، لامپ های مورد نیاز و تجربه و مهارت گچبر بسیار در این خدمات هائز اهمیت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، آگاهی قیمت ها و یا درخواست خدمات با شماره 09123216508 مجموعه مجتبی پارسایی تماس بگیری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان