گزارش جالب روزنامه الریاضیه از فواید باخت به ژاپن!


باوجود صدرنشینی عربستان در مقدماتی جام جهانی اما عملکرد این تیم مورد نقد اهالی فوتبال در این کشور قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیه چاپ ریاض در مقاله‌ای که تیتر یک شده، به شکست تیم ملی عربستان در مقابل ژاپن پرداخته و پرسیده که آیا عربستان به این باخت نیاز داشت تا توان فنی اش را برای دو بازی پیش رو بازگرداند؟

در ادامه نویسنده این مقاله پاسخ داده: «بله! از وقتی که کار برای ما با بازی مقابل ویتنام آغاز شد و پس از پیروزی برابر عمان به 19 امتیاز رسیدیم، شرایط خوبی داشتیم و به صدر جدول هم رسیدیم. اما خداراشکر که در این مقطع، باخت به سراغ تیم آمد و هرگز چنین اتفاقی پیشتر رخ نداده بود.»

در بخش بعدی این یادداشت با اشاره به نقش هروه رنار آمده است: «آقای رنار فرانسوی ستاره اول ماست و همه چیز را مدیون او هستیم و تا الان هم پشت او بودیم. اولین شکست ما بعد از 6 برد و یک تساوی بود؛ زیبا نیست؟ هست. ولی برای رسیدن به آرزوهای وطن و شادی مردم باید با هروه رنار صریح باشیم. شرایط فنی، عملکرد تیمی و تعیوض‌ها در دو بازی اخیر نگران‌کننده بوده است.»

گزارش جالب روزنامه الریاضیه از فواید باخت به ژاپن!

از اینجا رشته انتقادها به سوی سرمربی تیم آغاز می‌شود و الریاضیه نقد خود نسبت به تیم عربستان سعودی را می‌نویسد:

* می‌دانیم که الان وقت جنگیدن و جدل و بحث نیست. اما لیگ عربستان مقیاس و معیار هر مربی تیم ملی است. برای انتخاب بهترین بازیکنانی که لیاقت پوشیدن تیم ملی را داشته باشند و توانایی این را نشان دهند که از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی به بهترین شکل فنی، خود را اثبات کنند.

* منطقی نیست که ما در مورد نفرات و لیست تیم ملی بحث کنیم. اما بعضی افرادی که به تیم ملی دعوت شده‌اند در باشگاه خود سطح فنی پایینی دارند یا از مصدومیت برگشته‌اند یا در سایه وجود بازیکنان بهتر و آماده تر، نیمکت نشین تیم باشگاهی خود هستند یا در پست غیرتخصصی بازی می‌کنند.

* شاید خیلی‌ها فدراسیون فوتبال را بابت اجازه استفاده از 7 بازیکن خارجی در ترکیب تیمهای باشگاهی سرزنش کنند چرا که این باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی عربستان در تیمهای خود نیمکت نشین باشند.

* نمی‌خواهیم در رویای صعود به جام جهانی غرق شویم و این صحبت‌ها را مطرح می‌کنیم که ساختارها اصلاح شوند. البته به آقای رنار باید گف که ما از هرگونه بحث و جدل پرهیز داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور