کشف دالان سنگ چین در نزدیکی سد هخامنشی مرودشت


کشف دالان سنگ چین در نزدیکی سد هخامنشی مرودشت

محمدرضا بهمنی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل گشت یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس در بررسی میدانی اطراف سد تاریخی داریوش هخامنشی واقع در منطقه درودزن شهرستان مرودشت موفق به کشف دالانی سنگ چین به ارتفاع یک و نیم متر در پایین دست سد تاریخی داریوش هخامنشی شدند. به گزارش «دنیای سفر» از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، وی افزود: این گروه همچنین...

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس از کشف دالانی سنگ چین در نزدیکی سد تاریخی داریوش هخامنشی در شهرستان #مرودشت خبر داد.

محمدرضا بهمنی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل گشت یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس در بررسی میدانی اطراف سد تاریخی داریوش هخامنشی واقع در منطقه درودزن شهرستان مرودشت موفق به کشف دالانی سنگ چین به ارتفاع یک و نیم متر در پایین دست سد تاریخی داریوش هخامنشی شدند.

به گزارش «دنیای سفر» از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، وی افزود: این گروه همچنین موفق به پیمایش بیش از ۴۰ متر از این تونل که احتمالاً آبراهه بوده است، شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس خاطرنشان کرد: اعلام کاربرد دقیق این دالان سنگ چین نیاز به بررسی دقیق کارشناسان میراث فرهنگی و ورود به عمق این دالان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...