تجهیز ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro به پایش فشار خون در شب


تجهیز ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro به پایش فشار خون در شب

ساعت هوشمند Huami Amazfit GTR 3 Pro به ویژگی مانیتورینگ خودکار فشار خون در شب مجهز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - Huami، سازنده دستگاه‌های پوشیدنی با پشتیبانی شیائومی، مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند بسیار موفق با نام تجاری Amazfit دارد و به آرامی در حال تثبیت خود در این بازار با برخی از ویژگی‌های سطح بالا است.

براساس گزارش سایت gizmochina؛ در همین راستا، این شرکت اکنون ویژگی جدیدی را برای ساعت هوشمند Amazfit GTR ۳ Pro منتشر کرده است که از طریق ترکیب نظارت بر خواب و نظارت بر فشار خون، پشتیبانی از نظارت خودکار فشار خون در طول شب را به کاربران خود ارائه داده است.

ساعت هوشمند Amazfit GTR ۳ Pro از سنسور نوری با دقت بالای PPG برای مدیریت سلامت فشار خون استفاده می‌کند و می‌تواند نظارت مستمر را بدون اینکه کاربر هیچ گونه ناراحتی را تجربه کند، ارائه دهد.

این ویژگی با کمک یک الگوریتم، می‌تواند داده‌های جمع‌آوری‌شده برای الگوی خواب کاربر و همچنین پایش فشار خون را تجزیه و تحلیل کند و نتایجی را ارائه دهد که می‌تواند در حفظ سلامتی کاربر مفید باشد.

تجهیز ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro به پایش فشار خون در شب

چند ماه پیش، این شرکت موتور پایش فشار خون PumpBeats را برای ساعت هوشمند آمازفیت GTR ۳ Pro منتشر کرده بود تا کاربر فشار خون را بدون کیسه هوا و فقط با فشار دادن یک دکمه کنترل کند.

این ساعت هوشمند علاوه بر نظارت بر خواب و فشار خون، از نظارت ۲۴ ساعته سطح اکسیژن خون و پایش ضربان قلب، همراه با پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ حالت برای ردیابی تمرینات نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

ترفند مخفی Back Tap در گوشی‌های آیفون

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی