افتتاح شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود


افتتاح شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود

یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان شاهرود با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت صنایع معدنی نوظهور در شهرستان شاهرود با حضور استاندار ، فرماندار و تعدادی از مسئولین استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع معدنی نو ظهور با سرمایه گذاری ریالی و ارزی حدود یکهزار میلیارد ریال با زیر بنایی به مساحت ۱۷۵۰۰ مترمربع در شهرستان شاهرود واقع است.

علی تشنه دل عنوان کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن کاغذ از کربنات کلسیم را دارد که در صنایع نوشت افزار و کارتن سازی کاربرد دارد و زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر را فراهم نموده است.

استاندار سمنان به همراه جمعی از مسئولین استانی و محلی در دومین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان شاهرود سفر و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد پروژه های اقتصادی و عمرانی این شهرستان را به طور همزمان افتتاح نمود.

46

کد خبر 1598997

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک