آرامش در بازار رمزارزها


آرامش در بازار رمزارزها

تهران- ایرنا- نرخ رمز ارزهای صدرنشین بازار، امروز با افت و خیز زیادی رو به رو نشد و بیت‌کوین مانند روز گذشته به رشد خود در کانال 38 هزار دلار ادامه داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، امروز ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) افت و خیز چندانی را شاهد نبودند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش قیمت حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۸ هزار و ۴۹۸ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۱.۵ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۵ رمز ارز رسیده که نسبت به روز گذشته، ۲۰ رمزارز به آن افزوده شده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین ۴۱.۲ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۸.۷ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۷۷۰ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۲۹ میلیارد و ۲۷۲ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین همچنان در کانال ۳۸ هزار دلار است و با حدود ۲۰۰ دلار افزایش، امروز با قیمت ۳۸ هزار و ۴۹۸ دلار در بازار معامله می‌شود. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۷۶۷ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۸۱ دلار و ۶۴ سنت، سولانا (Solana) ۱۰۹ دلار و ۶۶ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۷ سنت، ریپل (XRP) ۶۲ سنت، ترا (Terra) ۵۲ دلار و ۲۴ سنت و پولکادات (polkadot) با قیمت ۲۰ دلار و ۳۶ سنت معامله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک