رامین رضاییان در قطر بدون تیم رها شد!


رامین رضاییان در قطر بدون تیم رها شد!

رضاییان تحت هیچ شرایطی به السیلیه نخواهد رفت زیرا نقل و انتقالات قطر به پایان رسیده و سهمیه چهار بازیکن خارجی این تیم قطری تکمیل شده‌ است

ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، در قطر بدون تیم ماند!

به گزارش تابناک ورزشی، طبق پیگیری‌های خبرنگاران ایرانی، رامین رضاییان پیش از آغاز نقل و انتقالات با یحیی گل‌محمدی صحبتی‌هایی داشت و تصمیم گرفت که قراردادش با الدحیل قطر را فسخ کند تا به صورت رایگان و قراردادی آزاد به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود

این بازیکن ۳۱ ساله جزو سه اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود.

رامین رضاییان در قطر بدون تیم رها شد!
رامین رضاییان تحت هیچ شرایطی به السیلیه نخواهد رفت زیرا نقل و انتقالات قطر به پایان رسیده و سهمیه چهار بازیکن خارجی این تیم قطری تکمیل شده‌ است.
الدحیل هم تعداد بازیکنان خارجی‌اش کامل شده و باتوجه به لیست نهایی که ارائه داده نام مدافع ایرانی دیده نمی‌شود و نمی‌تواند برای این تیم قطری به میدان برود.
بازیکنان خارجی الدحیل قطر به این شرح هستند: فرجانی ساسی - نام تاهی - توبی الدرویرلد - مایکل اولونگا - ادمیلسون جونیور! به این ترتیب رضاییان در قطر بدون تیم مانده است و تنها فرصت دارد در چند روز باقیمانده یک تیم ایرانی انتخاب کند و با طرف قطری برای فسخ قطعی به توافق برسد. وگرنه در ماه‌های منتهی به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بدون تیم خواهد ماند.

گفته می‌شود رامین رضاییان از فولاد خوزستان پیشنهاد داشته است اما علاقه‌ای به حضور در این تیم لیگ برتری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی