پیگیری فوت استاد دانشگاه اهواز توسط دانشگاه آزاد


پیگیری فوت استاد دانشگاه اهواز توسط دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم خانم دکتر جوادپور، از پیگیری این حادثه دلخراش و ناگوار را تا حصول نتیجه از مراجع ذی‌ربط و مدیران شهری اهواز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت دکتر مریم جوادپور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انالیه راجعون

در گذشت استاد ارجمند مرحومه سرکار خانم دکتر مریم جوادپور، حقیقتا موجب تاسف و تاثر اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شد.

مرحومه سرکار خانم دکتر مریم جوادپور، عضو فقید هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز یکشنبه مورخ 1400/11/10 به منظور انجام فعالیت‌های علمی و کاری به این واحد مراجعه می‌‏کند و پس از پایان ساعت کاری خود و در مسیر عزیمت به منزل مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته و به ناچار از پیاده‌رو به سمت جاده تغییر مسیر می‌دهد که متأسفانه با یک دستگاه خودرو برخورد و به دلیل صدمات ناشی از تصادف فوت می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم سرکار خانم دکتر جوادپور، اعلام می‌کند که این حادثه دلخراش و ناگوار را تا حصول نتیجه از مراجع ذی‌ربط و مدیران شهری اهواز پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس