یوتیوب اندروید در حالت تمام‌صفحه ظاهر جدیدی پیدا کرد


یوتیوب اندروید در حالت تمام‌صفحه ظاهر جدیدی پیدا کرد

پخش‌کننده‌ی ویدئوی بازطراحی‌شده‌ی یوتیوب، دسترسی آسان‌تر به دکمه‌های بیشتر را در حالت تمام‌صفحه فراهم می‌کند.

یوتیوب قصد دارد تا وب‌سایت و برنامه‌های تلفن‌همراه خود را بازطراحی کند. به‌گزارش فون‌آرنا، در نسخه‌ی اندروید این برنامه، تماشای ویدئوها به‌صورت تمام‌صفحه شکل جدیدی پیدا کرده است. اگر هنگام تماشای یک ویدئو در یوتیوب گوشی خود را به حالت افقی تبدیل کنید و دکمه‌ی توقف را فشار دهید، تغییرات جدیدی را مشاهده می‌کنید. بدین ترتیب در پایین سمت چپ صفحه‌نمایش، نمادهای جدید قرار دارد که به شما امکان می‌دهد ویدئو را بپسندید یا نپسندید، درباره ویدئو نظر دهید، آن را به فهرست پخش اضافه کنید یا با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.

یوتیوب اندروید در حالت تمام‌صفحه ظاهر جدیدی پیدا کرد

در سمت راست پایین قسمت تمام‌صفحه، نمادی قرار دارد که چندین ویدئو را در حالت تمام‌صفحه نشان می‌دهد و در کنار آن جملات «بیشتر ویدئوها، برای دیدن همه ضربه بزنید (More Videos, Tap to see all)» وجود دارد. با ضربه زدن روی آن، امکان تماشای ویدئوهای دیگری فراهم می‌شود.

افزون‌براین، زمان‌بندی ویدئو کمی بالاتر منتقل شده است و نماد تنظیمات سه نقطه در گوشه سمت راست بالا به نماد چرخ‌دنده تبدیل شده که منوی تنظیمات را نشان می‌دهد. ناگفته نماند برای هر دو حالت افقی و عمودی چنین تغییری را شاهد هستیم. در نهایت، با ضربه زدن روی نشانگر کوچک در کنار عنوان ویدئو، توضیحات مربوط با تعداد لایک‌ها، تعداد بازدیدها و تاریخ، نمایش داده می‌شود.

به‌طور کلی، بازطراحی جدید به شما این امکان را می‌دهد که کارهای بیشتری در حالت تمام‌صفحه انجام دهید تا تجربه‌ی بهتری با تمرکز بر محتوا داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان