تسریع در بازگرداندن حقوق بیت المال از رویکردهای مهم دولت درهرمزگان است


تسریع در بازگرداندن حقوق بیت المال از رویکردهای مهم دولت درهرمزگان است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به همکاری نزدیک 2 قوه مجریه و قضائیه در سطوح عالی مدیریتی، به دلیل اشراف رییس دولت سیزدهم بر سازوکارهای حاکم بر قوه قضائیه،گفت: تسریع در بازگرداندن حقوق مردم و بیت المال از رویکردهای مهم مجموعه دولت در استان است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در مراسم معارفه دادستان بندرعباس که با حضور معاون دادستان کل کشور ، اعضای شورای تامین و قضایی هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و با تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: با توجه به همسو بودن اهداف دولت و قوه قضاییه، مبارزه با فساد به عنوان یک اولویت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی افزود: به دلیل روحیه فسادستیز رئیس کل دادگستری هرمزگان، امکان پیشگیری و تسهیل در بازگردانی اموال و حقوق بیت المال بیش از گذشته فراهم شده است.

استاندار هرمزگان، حذف کاغذ و الکترونیکی شدن سیستم های نظارتی را گام نخست برای حرکت به سوی شفافیت و مبارزه با فساد دانست و گفت: خوشبختانه این مهم در سیستم قضایی و دستگاه های مرتبط با دولت در حال انجام است.

در این مراسم علیرضا احمدی منش که پیش از این به عنوان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان مشغول به فعالیت بود، به عنوان دادستان جدید بندرعباس معرفی شد.

پیش از این مجتبی قهرمانی که هم اکنون رییس کل دادگستری استان هرمزگان است، دادستان بندرعباس بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری