همراه اول از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حمایت می‌کند


همراه اول از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حمایت می‌کند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر با حمایت ویژه اپراتور همراه اول از 18 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد. همراه اول از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حمایت می‌کند. سی‌امین دوره این مسابقات با حضور 169 ورزشکار از 18 تا 22 بهمن سال 1400 در شیراز برگزار خواهد شد. حمایت همراه اول... نوشته...

سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر با حمایت ویژه اپراتور همراه اول از 18 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

همراه اول از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حمایت می‌کند. سی‌امین دوره این مسابقات با حضور 169 ورزشکار از 18 تا 22 بهمن سال 1400 در شیراز برگزار خواهد شد.

حمایت همراه اول از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر

مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر به عنوان یک رویداد بین‌المللی در تقویم جهانی به ثبت رسیده و از امتیاز رنکینگ و المپیک نیز بهره می‌برد. در سی‌امین دوره از این مسابقات ورزشکارانی از 20 کشور ایران، عراق، سوئیس، اندونزی، روسیه، هنگ کنگ، اسپانیا، اوکراین، اسلواکی، پرتغال، مالت، مالزی، قزاقستان، هند، کانادا، بلغارستان، بلژیک، آذربایجان، استرالیا و ارمنستان حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است دومین دوره مسابقات بین‌المللی جوانان جام فجر نیز از روز چهارشنبه 13 بهمن تا 16 بهمن 1400 با حضور ورزشکارانی از 5 کشور ایران، عراق، هند، آذربایجان و ارمنستان برگزار خواهد شد. اپراتور همراه اول قبل از این نیز با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود از رویدادهای ورزشی حمایت کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه