خرید مبل راحتی شیک و جدید به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده


خرید مبل راحتی شیک و جدید به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده

مبل راحتی با شکل و طرح های بسیار متنوع و متفاوت به منظور مرتفع کردن نیازهای مصرف کننده عموماً تولید می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چوبکده ایرانیان، استفاده از سبک های طراحی متمایز در نظر گرفتن تم های رنگی خاص و ده ها پارامتر دیگر در زمان تولید مبل راحتی در نظر گرفته می شود تا هر کس متناسب با نیاز خود دست به خرید بزند. حال چرا باید این خرید متمایز را از تولید کننده دنبال کنیم؟ اصلاً چرا واسطه گرها سبب متضرر شدن ما می شوند. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون این مهم در مورد خرید از یک وب سایت تخصصی با سال ها تجربه به منظور رسیدن به یک محصول ایده آل و با کیفیت شما عزیزان را معرفی کنیم. اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید و قرار است بهترین ها تنها در قاب چیدمان داخلی منزل شما به تصویر کشیده شود به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

چرا خرید از واسطه گرها شما را متضرر می کند؟

خرید از واسطه گرها به چند دلیل سبب ضرر و زیان شما می شود. در قدم اول اینکه تنها یک واسطه گر در زمان خرید محصول از پشت درب کارخانه در پیش روی شما قرار ندارد. یک نفر مبل راحتی شما را خریداری می کند به دست باربر می سپارد. سپس به دست فروشنده که خود شاگرد دارد سپرده می شود. سپس با در نظر گرفته شدن کلی هزینه سربار مبل راحتی شما به دست شما می رسد. این را به یاد داشته باشید که خرید از پشت درب کارخانه وقتی بدون واسطه باشد هیچ هزینه باربری، هزینه سربار ساخت و هزینه پنهانی را برای شما در بر ندارد. تنها شما قرار است هزینه خرید متریال اولیه برای ساخت محصول را بپردازید و اجرت ساخت آن را پرداخت کنید. پس به یاد داشته باشید با حذف واسطه گرها نه تنها به یک محصول سفارشی سازی شده می رسید که بسیاری از هزینه های شما مثل رفت و آمد به بازارهای شلوغ از روی دوش شما برداشته می شود. بی آنکه از یک روز کاری خود بزنید می توانید محصول باب میل دل خود را درب منزل به صورت آنلاین سفارش و تحویل بگیرید.

خرید مبل راحتی شیک و جدید به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده

مزیت خرید از تولید کننده چیست؟

زمانی که از تولید کننده به صورت مستقیم خرید می کنید خود شما تنها کسی هستید که به سفارش محصول می پردازید؛ یعنی مبل راحتی شما بر اساس نیاز شما با یک تعداد مشخص به دست شما می رسد. بر فرض شما تمایل دارید از یک کاناپه سه نفره به همراه چهار مبل تکی به صورت یک سرویس هفت نفره بهره بگیرید. به سادگی می توانید از طریق درگاه های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده است پیرامون این مهم کسب اطلاع کنید. یا اگر می خواهید تم رنگی به خصوصی را مورد استفاده قرار دهید و بسیار روی این مهم سخت گیر هستید کافی است از رنگ های که در ذهن دارید با مشاورین بخش تولید بگوید. این امور یعنی مزیت های یک خرید مستقیم و بی واسطه که مزیت های بی شماری را برای شما به همراه دارد. از سوی دیگر تولید کننده بر حسب هزینه ای که شما پرداخت می کنید بی آنکه سود گزافی را برای خود در نظر بگیرد. بر اساس علاقه مندی و نیازتان از متریال مرغوب و با کیفیت بهره می گیرد. پس خرید از تولید کننده حسن های بی شماری را برای شما به همراه دارد.

مبل راحتی مرغوب چه ویژگی های را به همراه دارد؟

آیا می دانید مبل راحتی مرغوب و با کیفیت چه ویژگی های را با خود به همراه دارد. باید به شما بگویم یک مبل با کیفیت در قدم اول از کلاف چوبی خوبی بهره گرفته است که مانع از شکسته شدن آن در طی گذر زمان می شود؛ یعنی به دلیل استفاده زیاد از مبل های راحتی احتمال آسیب دیدگی این بخش از مبل که در داخل قرار دارد و دیده نمی‌شود، بسیار زیاد است. پس باید کلاف استفاده شده از چوب با کیفیت باشد تا به کار شما آسیبی وارد نشود. در قدم بعد می توانیم به استری که برای مبل راحتی شما در نظر گرفته می شود اشاره کنیم. این استر باید به گونه ای باشد که به راحتی دچار کچلی نشود و کار شما را زشت و بدشکل نشان ندهد. مد نظر قرار دادن اسفنج و فوم مرغوب پارامتر دیگری است که برای مبل های راحتی مد نظر قرار داده می شود تا نشستن و برخواستن زیاد روی این کار مانع از نشست آن و زشت کردن کار در کوتاه مدت شود.

کلام آخر پیرامون مبل های راحتی مرغوب

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های راحتی محصولات مدرن و بسیار پر کاربردی هستند که به تازگی راهی بازار شده اند و برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که کاربرد آن ها نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی که در اتاق پذیرایی از آن استفاده می شود بیشتر است. توصیه می شود آن را از تولید کننده ای بخرید که تجربه کافی در راستای تولید آن داشته باشد. در این راستا ما به شما وب سایت تخصصی چوبکده ایرانیان را توصیه می کنیم که با سال ها تجربه و تخصص توانسته است صفر تا صد نیازهای شما را شناسایی و بهترین ها را برای شما فراهم آورد. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مبلمان راحتی مدرن مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس ایده آل ترین ها در پیش روی شما عزیزان قرار بگیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...