چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟


سفر ترکیبی به شهرهای مختلف ترکیه مانند ازمیر و کوش آداسی برای گردشگران بسیار جذاب است. درباره اینکه چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم در ادامه بیشتر بخوانید.شهر کوش آداسی یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران برای تفریحات ساحلی در ترکیه است. نام این شهر در زبان ترکی استانبولی به معنای شهر پرنده است. کوش آداسی در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است و در...

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

سفر ترکیبی به شهرهای مختلف ترکیه مانند ازمیر و کوش آداسی برای گردشگران بسیار جذاب است. درباره اینکه چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم در ادامه بیشتر بخوانید.شهر کوش آداسی یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران برای تفریحات ساحلی در ترکیه است.

نام این شهر در زبان ترکی استانبولی به معنای شهر پرنده است. کوش آداسی در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است و در سواحل دریای اژه قرار دارد.اصلی ترین مسیر دسترسی به شهر ساحلی کوش آداسی، شهر مجاور آن یعنی شهر ازمیر است.

نکته حائز اهمیت در سفر به کوش آداسی این است که این شهر فرودگاه ندارند و همه مسافران ابتدا باید به فرودگاه ازمیر بروند. اما چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟ این مورد سوال بسیاری از گردشگران است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

نمایی از شهر کوش آداسی

رفتن به کوش آداسی به صورت زمینی یا هوایی

فاصله ازمیر تا کوش آداسی 100 کیلومتر است که در صورت سفر زمینی، پیمودن آن حدود 1 ساعت 20 دقیقه طول می کشد. همانطور که اشاره کردیم شهر کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد و نمی توان به صورت مستقیم و هوایی به آن رسید.

این شهر با اینکه از شهرهای محبوب برای گردشگران است، اما برای دسترسی به آن باید به ازمیر مراجعه کرد. بنابراین امکان سفر مستقیم از ایران به کوش آداسی وجود ندارد. روش های مختلفی برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی وجود دارد. اما شما می توانید در شهر ازمیر نیز اقامت داشته باشید و از جاهای دیدنی آن بازدید کنید.

ازمیر شهر زیبایی است و مسافران زیادی با تور ازمیر به آن سفر می کنند. ازمیر شهری بزرگ در غرب ترکیه است. این شهر تاریخی با جاذبه های گردشگری زیاد در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد و سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است.

شهر تاریخی ازمیر قدمتی برابر با 8500 سال دارد و میزبان تمدن های مختلفی از جمله رومی ها، بیزانس ها، ایرانی ها و عثمانی ها بوده است و همچنان خرابه های مقبره آرتمیس که یکی از عجایب هفت گانه به حساب می آید در شهر ازمیر دیده می شود.

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله 90 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. این فرودگاه یکی از فرودگاه های خوب ترکیه است. این فرودگاه مهم ترین فرودگاه برای دسترسی به جاذبه های گردشگری دریای اژه است. همچنین ایرانیان می توانند با پرواز مستقیم از ایران به آسانی به این شهر برسند.

این فرودگاه 2 ترمینال دارد که هر کدام از آن ها مربوط به پروازهای داخلی و خارجی می شوند. اگر بخواهید از این فرودگاه به داخل شهر ازمیر بروید و از آن بازدید کنید می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید.

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

چگونه و با چه روش هایی از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

شما روش های مختلفی برای رفتن به کوش آداسی دارید. در همه روش ها ابتدا باید به خود را به فرودگاه ازمیر برسانید. شما امکان این را دارید که با تاکسی، اتوبوس، قطار و یا حتی کشتی به کوش آداسی بروید. شما همچنین می توانید برای راحتی بیشتر و استفاده از ترانسفر بین شهری، تور کوش آداسی در تمام ایام سال و یا تور کوش آداسی نوروز 1401 را رزرو کنید.

کوش آداسی یک شهر ساحلی زیبا، در غرب کشور ترکیه می باشد. مجاورت کوش آداسی با دریای مدیترانه و نیز وجود طبیعت بکر و زیبای ، این شهر را به یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است.

هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف برای بازدید از این شهر شگفت آور، این مقصد را برای سفر خود انتخاب می کنند. در ادامه به بررسی هر کدام از روش های سفر به کوش آداسی می پردازیم.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی با اتوبوس

استفاده از اتوبوس ارزان ترین روش برای طی کردن کردن فاصله صد کیلومتری از ازمیر تا کوش آداسی است. شما زمانی که به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر می رسید، ابتدا باید از اتوبوس هایی که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد برای رسیدن به شهر ازمیر استفاده کنید. سپس با رسیدن به ایستگاه اتوگر در ازمیر در محل های مشخص شده بلیط اتوبوس ازمیر-کوش آداسی را تهیه کنید.

شرکت های حمل و نقل زیاد و متنوعی برای این مسیر وجود دارد. بسیاری از این شرکت ها امکان رزرو آنلاین را نیز دارند. شرکت هوپا و شرکت کوش آداسی ترانسفر از شرکت هایی هستند که از فرودگاه ازمیر شما را به کوش آداسی می برند.

رفتن از ازمیر به کوش آداسی با تاکسی

طی کردن مسیر ازمیر به کوش آداسی با تاکسی یکی از آسان ترین روش های رسیدن به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر است. در صورتی که با تعداد افراد دیگری سفر می کنید هزینه تاکسی از هزینه بلیط اتوبوس ارزان تر خواهد شد. همچنین باید با راننده تاکسی در مورد هزینه به توافق برسید تا در انتها هزینه های بیشتری را بابت پیمودن مسیر اضافه متحمل نشوید.

شما می توانید در سفر خود به کوش آداسی در ازمیر نیز اقامت داشته باشید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز تور ارزان ازمیر در تمام طول سال و همچنین تور ازمیر نوروز 1401 را به شما ارائه می دهد. ازمیر هم در واقع مانند استانبول یک شهر است که بهترین و جذاب ترین موارد دنیای مدرن و باستان را به صورت همزمان ارائه می دهد، بناهای تاریخی، ساختمان ها و ماشین های مدرن و هزاران ویژگی دیگر در مجموع به یک شهر پر جنب و جوش تبدیل شده است. شما می توانید در ازمیر از جاذبه های تاریخی، قلعه ها، خیابان ها و کافه های زیبا، مراکز خرید و طبیعت زیبای ان بازدید کنید.

چگونه از ازمیر به کوش آداسی برویم؟

شهر ازمیر در شب

استفاده از قطار برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی

شما امکان استفاده از قطار برای رسیدن به کوش آداسی از ازمیر را دارید. در این مسیر خط ریلی مستقیم وجود دارد. اما این گزینه ممکن است راحت ترین گزینه ممکن برای شما نباشد. زیرا این قطارها دقیقا در شهر کوش آداسی ایستگاه ندارند و ایستگاه آن ها در شهر سلچوک در فاصله 18 کیلومتری کوش آداسی است. شما می توانید بلافاصله پس از خروج از ایستگاه قطار سوار تاکسی شده و یا با کمی پیاده روی به ایستگاه اتوبوس بروید و توسط آن خود را به کوش آداسی برسانید.

رفتن از ازمیر به کوش آداسی با کشتی

شما می توانید با کشتی نیز از ازمیر به کوش آداسی بروید. کوش آداسی یک شهر بندری است. بنابراین کشتی های مختلفی از آن عبور می کنند. شما از ازمیر می توانید با کشتی به جزیره یونانی ساموس بروید و از کوش آداسی در نزدیکی آن دیدن کنید. اما برای این کار باید ویزای یونان را دریافت کنید که شرایط خاص خود را دارد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

ازمیر و کوش آداسی در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. بنابراین توصیه می کنیم در سفر خود به کوش آداسی از ازمیر نیز بازدید کنید و فضای آرام این شهر را هم تجربه کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید.

همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید.

تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا